Update

Even een update over mn leventje.. voor de geinteresseerden 😉
 
Werk
Ik heb op ’t moment 2 weken meivakantie en dat had ik ook echt wel nodig.
Mijn werk is geweldig maar de laatste weken waren zo druk dat ik even een break nodig had!
Helaas heb ik wel te horen gekregen dat de kans dat ik een vast contract krijg miniem is. Ze moeten zelfs vaste mensen gaan ontslaan binnen de organisatie dus dat is wel minder.
In juni krijg ik meer te horen over het invallen, dus dan weet ik ook meer.
Huisje
Het gaat erg goed met mn huisje, 2 weken terug mn verjaardag gevierd heerlijk op mijn dakterras. Het was ontzettend goed weer dus we hebben lekker buiten kunnen zitten!
Jeroentje was verhuisd naar boven zodat hij het wat rustiger had. Hij vind een paar mensen niet erg, maar als de boel vol zit dan is dat niet fijn voor het beestje.
Met hem gaat ’t trouwens heel goed, hij is echt een leuk konijntje, erg ondeugend ook.. maar ja dat ben ik ook 😛
Daten
Ik ben sinds kort aan het daten. Gisteren was eigenlijk de officiele eerste date, maar hij is ook op mijn verjaardag geweest en met paasmaandag met mij en de groep mee naar het strand geweest. Gisteren dus de 1e echte date, lekker uit eten geweest en daarna bij mij serie (how i met your mother) gaan kijken.
Vrijdag zie ik hem weer en daar heb ik wel zin in!
Toekomst
Ik zal even kort mijn planning voor de komende 2 weken opnoemen…
– Vandaag: lunchen, beetje shoppen & naar de madiwodoshow (incl diner)
– Morgen: klussen in mijn ouders hun nieuwe huis
– Woensdag: ver vriendinnetje komt eindelijk deze kant op..
– Donderdag: niets (tot nu toe)
– Vrijdag: boodschappen doen voor bbq en alvast dingen klaarmaken (+ 2e date!)
– Zaterdag: BBQ bij collega van PSV
– Zondag: niets (tot nu toe)
– Ma 9 t/m vrij 13: Centerparcs in Duitsland met de vriendengroep
– Zaterdag 14: 3e date & Ladiesparty bij een vriendin
Geef een reactie

