Gedachtengang

Op het moment ben ik ontzettend blij met mijn leventje.
Ik geniet elke dag van mijn huisje, mijn konijntje, mijn werk en op ’t moment van mn zonnige vakantie.. Ook zit ik enorm lekker in mn vel, ik voel me goed over mezelf ookal weet ik dat er nog wat kilo’s afmoeten.. Ik accepteer mezelf zoals ik nu ben!
En dat is voor mij (de mensen die me al lang volgen weten dat) een enorme prestatie!
Nu gaat het op het moment zo lekker dat ik eigenlijk niet wil dat er iets veranderd aan mijn leventje. En dat is juist het punt. Het leven veranderd uiteraard altijd, maar soms ook best drastisch. Zo ben ik inmiddels al 2 jaar single en naast wat flirts en dergelijk op Aruba ben ik ook wel blij single te zijn. Het voelt goed zoals het nu is!
Maar het is op dit moment al niet meer zoals het nu is, zoals het dus was.
Want zoals je in een vorig blogje al hebt kunnen lezen, ik ben aan het daten.
En het is leuk met hem, hij is leuk, ik ben graag bij hem..
Maar dat beangstigd me ook, het gaat zo snel, mijn leven veranderd in een rap tempo.
Want hoe eerst alleen IK mijn bui kon bepalen, kon regelen hoe ik me voelde, wat ik ga doen en wat niet.. Zijn het nu stiekem de vlinders die het beheersen.
Maar ik wil het niet, dus ik geef het niet toe.
Niet aan hem, niet aan anderen.. alleen hier.
Omdat ik het toch kwijt moet.

Geef een reactie

