In de lappenmand

Hoe het met mij gaat..?
Nou eigenlijk gaat het heel erg goed, alleen mijn lichaam werkt niet zo mee!
Ik heb al weken enorm last van mijn rug, daarnaast is mijn teennagel ingegroeid en ik heb er te lang mee rondgelopen dus hij is enorm gaan ontsteken. Ook ben ik erg verkouden al een week of langer zelfs EN.. en nu komt ie..
Mijn speekselklier onder mijn tong is ontstoken.
En ik kan je vertellen dit is geen pretje.. Elke beweging die ik met mijn tong maak doet pijn.
De dokter zei dat het vanzelf over zou gaan als ik veel zuur eet en drink en als het niet overgaat dan moet ik naar de kaakchirurg.
Wel denk ik dat het minder aan het worden is, dus laten we dat maar hopen!
Nu mijn teen nog (vanavond ga ik naar een medisch pedicure die er weer even naar kijkt) en mn verkoudheid. Want van mn rugpijn kom ik toch niet af helaas….
En verder??
 
Verder gaat het dus wel goed. Kans dat ik een baan heb volgend schooljaar is wel miniem, maar het gaat op liefdesgebied enorm top. Heb uiteindelijk toch maar toegegeven aan mn verliefdheid en ben nu dolgelukkig samen met Bart. Doordeweeks zien we elkaar vrijwel niet omdat hij voor het Nederlands Elftal weg moet (binnenkort WK!!) maar gisteren zag ik hem dus weer en vanavond zie ik hem weer dus is helemaal top!
Met vriend konijn gaat het ook goed, hij is zo tam en springt graag bij mij op de bank en op schoot. Heel gezellig is dat dus!!
Geef een reactie

