De laatste dag van 2011

En wat was dit een wisselvallig jaar!!

 

Januari >> Ik kreeg op 4 januari de sleutel van mijn huisje en na een kleine 2 weken klussen (nogmaals bedankt lieve klussers!) trok ik er op 17 januari officieel in! Februari >> Wat een geluk, ik kreeg mijn eigen klasje! De instroomgroep op basisschool de Opbouw was voor mij in NL mijn eerste eigen klasje.. Wat was ik trots en wat vond ik het leuk!

Maart >> Na altijd geleefd te hebben in een huis vol dieren miste ik iets in mijn huisje dus kocht ik een konijn op 10 maart.. En niet zomaar een konijn, nee Jeroentje is nu beroemd en berucht!

En mijn bank kwam eindelijk binnen.. waardoor ik nu heerlijk lounge in mijn woonkamer!

April >> Mijn verjaardag, gezellig op mijn dakterras met allemaal lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie en Bart..

Mei >> Ik startte met het daten met Bart. Ik probeerde het niet toe te geven maar vond hem toch wel erg leuk dus uiteindelijk is het ook vrij snel serieus geworden! Verder ben ik deze maand met mijn vriendjes en vriendinnetjes naar Center Parcs geweest in Duitsland voor een midweekje.. En wat een midweek was dat!! Wil nog steeds de dvd hebben.. 😉

Juni >> Berlijn!! Samen met vriendlief ging ik in het Pinksterweekend naar Berlijn, wauw! Wat een stad, heeft veel indruk gemaakt.. Ook in deze maand had Bart het WK CP voetbal in Drenthe. Hij stond als eerste keeper in de goal en ik ben zelf ook 3x gaan kijken. Heel gaaf en super trots natuurlijk op mijn topsporter.

Juli >> Op vakantie naar Italië met mijn vriendjes en vriendinnetjes. Wat een vakantie was dat, de heenreis was een RAMP maar uiteindelijk hebben we het top gehad!

Augustus >> Start invallen bij SALTO, voelde als een degradatie maar goed, met volle moed ertegenaan!

September >> De ouders en het broertje verhuisden over naar Someren-Heide. Dat was nogal een hele aanpassing voor alle partijen…!!

Oktober >> Begin deze maand ging ik met mijn moeder naar The Baseballs in Utrecht. Dit mag zeker vernoemd worden in dit jaaroverzicht want het was echt geweldig! Ook ging ik samen met Bart op vakantie naar Spanje. Eerst naar Roses en daarna naar Barcelona. Wat was dat genieten samen zeg.. Ook enorm leuk om Bart mijn 2e thuis te laten zien…

November >> In deze maand stopte ik als steward bij PSV. Deed het met pijn in mijn hart maar mijn gezondheid gaat voor… En wie weet, in de toekomst! Ook overleed aan het einde van deze maand mijn/onze trouwe vriend Max. Hij was als pup in 1999 bij ons gekomen en heeft vele avonturen samen met ons beleefd en nu moesten we hem laten gaan… Gelukkig voor onze andere hond Bonito vonden we kort daarna een nieuw vriendje voor hem. Geen vervanging, zeker niet! Deze Beer is een deugniet, dat zien we wel.. Dat wordt wat in 2012!

Nog 1 ding mag ik uiteraard niet vergeten in deze maand.. Dit is de maand waarin mijn lieve vriendinnetje Rianne haar Tommie ten huwelijk vroeg!!

December >> En nu deze laatste maand van het jaar. In deze maand tekende mijn broertje zijn koopcontract, vierde ik voor het eerst samen met mn vriendjes&vriendinnetjes Sinterklaas, kreeg ik een baan als rugzakbegeleider voor 12 uur pw, begon ik met invallen bij het Leonardo onderwijs in de middagen, maakte ik voor het eerst mijn eigen taart, ging ik naar het sportgala samen met Bart, kreeg ik weer contact met mn dinnetjes Inge en Kirsten EN vierde ik voor het eerst kerst in mijn eigen huisje….

 

Een bewogen jaar dus en 2012 gaat een jaar worden waarin nu al bekend staat dat er veel gaat gebeuren…

  • Mijn broertje koopt zijn eigen appartementje
  • Rianne en Tommie gaan trouwen
  • Bart en ik gaan eindelijk echt samenwonen
  • Bart gaat naar de Paralympische Spelen in London (en ik ga mee!!)
  • En wie weet wat nog meer…..

Voor iedereen in ieder geval een héél goed uiteinde en een gelukkig 2012!!!

Geef een reactie

