Feestje, feestje, feestje!

Na al dat gefilosoof over 2011 en werk wordt het nu weer eens tijd voor een blogje over mijn afgelopen weekend! Het was voor mij vorige week nog vakantie dus ik tel nog wat daagjes extra als weekend…
 
Vorige week woensdag en donderdag zijn vriendlief en ik naar Sanadome in Nijmegen gegaan. Daar hebben we heerlijk genoten van de wirlpools, binnen- en buitenbad, voetenbad, sauna’s, scrubdouches, massages en de geweldig mooie kamer. Het waren echt 2 ontzettend ontspanningsdagen dus toen ik bij de terugrit door een storm moest rijden was dat toch weer even wennen. Back to reality!
 
Op vrijdag kwamen er een hoop mensen over de vloer omdat vriendlief en ik alweer 8 maandjes samen zijn en we ook binnenkort gaan samenwonen. Het was erg gezellig, the voice stond als achtergrond op, de appeltaartjes vlogen over de tafel en de hapjes gingen er ook goed in.
 
Op zaterdag moesten we naar een feest van een vriend van mijn vent, hij werd namelijk 30.
Vrienden van hem hadden ons ook al een mail gestuurd, zij wilden namelijk een stripster inhuren en of wij mee wilden doen. Maar wij hadden (gelukkig) al een cadeautje.
Helaas voor de vriendin van de jarige wisten de mannen toch genoeg mensen bij elkaar te sprokkelen en huurden ze een stripster in. De kinderen op het feestje waren gelukkig net weg toen zij binnenkwam. De jarige job genoot zichtbaar van de lapdance, het betasten en het aflikken van de slagroom.. Echter was zijn echtgenote er niet zo blij mee…
(Of het nog een staartje heeft gekregen na het feest weet ik echter niet!)
 
Op zondag was mijn schoonvader jarig dus gingen we uit eten bij de Griek in Geldrop.
Ik pakte zoals altijd een mixed grill want ik wil het liefst vanalles wat! Vooral de bifteki vind ik heerlijk, dit keer viel hij echter tegen…
Op zondag ben ik ook bij mijn vriendinnetje geweest om de bruiloft te bespreken, ik ben namelijk ceremoniemeester. Maar daarover een ander keertje!!
 

Geef een reactie

