En toen was het weer maandag…

Op dit moment zit ik op zolder in het schoolgebouw waar ik de rugzakbegeleiding doe. Over een kwartier komt mijn 3e “klant” haha en daarna heb ik 2 uur even niets en dan.. Vergaderingen.. Bluh. Dat is de mindere kant aan het werk. En vooral omdat het in mijn vrije tijd is. Maar goed, ik kijk door het dakraam naar buiten en zie een mooie witte deken over de wereld liggen. Zo hou ik toch wel een beetje van de winter, zolang het niet glad is!
Afgelopen weekend is weer een druk weekend geweest.
Vrijdag gingen we met de vriendengroep gourmetten en ik kreeg de taak om de boodschappen te doen. We waren met 9 man en ik had verwacht dat we ongeveer wel een tientje de man kwijt zouden zijn.. Niet dus. Het totaalbedrag was €53,04. Spotprijsje dus..
En er bleef nog zeker voor 3 man vlees over zelfs…
Het was erg gezellig met zn allen en nadat de mannen voetbal hadden gekeken en de vrouwen zich hadden omgekleed en opgemaakt konden we de stad in. Mijn ventje had namelijk een fust bier gewonnen en die gingen we innen! 15 meters bier kregen we.. En we waren met 12 personen uiteindelijk. Wat een gezelligheid.. En zeer goedkope stapavond hihi!
Zaterdag was het tijd om naar mijn ouders in Someren-Heide te gaan. Er werd daar namelijk een bonteavond gehouden. Ik zei nog tegen mijn vader dat we op tijd moesten gaan voor een goed plekje, maar hij was eigenwijs… Tsjah, achteraf had hij misschien toch liever op tijd gegaan. Want we konden nu alleen maar vooraan zitten en er kwamen tonpraeters. Niets aan het handje dachten we. Het ging allemaal erg leuk en het was zeer gezellig. Totdat Rob Scheepers kwam met zijn act. Hij was erg in interactie met het publiek. Dus ook met ons… wel 20 minuten lang.. Haha maar niet vervelend hoor. Heel Someren-Heide weet nu wie “die mensen uit Eindhoven” zijn en we hoeven ons in ieder geval nooit meer voor te stellen!
Zondag ’s avonds gingen we naar mijn schoonzusje. Haar vent was op vakantie en zij had zin om de kokkin uit te hangen voor ons en mijn schoonouders. Het werd een 4gangen menu waarbij ik het hoofdmenu niet eens opkreeg. Zoveel was het!
Maar wel heerlijk genieten…
En hoe was jullie weekend?
Geef een reactie

