Blast from the past part I

 
Ik bedacht dat het wel leuk was om terug te gaan in het verleden en zo te kijken wat nu eigenlijk de dingen zijn wat me toen bezig hield.
Ik ben geboren in 1985. Dus ik ben een echte 90’s kind. En wat had je onder andere in de nineties?
 
Juist ja! Beverly Hills 90210!!
En daar wil ik het in deze eerste editie van “Blast from the past” over hebben..
Het is geen toeval uiteraard, want ik heb een tijd geleden de DVD-box van deze serie gekocht via bol.com. Als ik een luie dag heb, of ik verveel me in een vakantie of als ik ziek ben; zoals nu; dan kijk ik altijd een aantal afleveringen. Zojuist heb ik de laatste aflevering van seizoen 5 bekeken (ik heb er dus nog 5 te gaan) en ik moet zeggen dat ik het toch heel anders in mijn herinneringen had. De eerste seizoenen herkende ik nog wel en waren erg leuk. Maar nu dat Kelly voor de duizendste keer niet kan kiezen tussen Brandon en Dylan begin ik toch een klein beetje de kriebels te krijgen. Toch blijf ik door kijken want ik moet en zal weten of Brenda nog terug komt. Of dat Donna er eindelijk achterkomt dat Ray vreemd is gegaan en of we Andrea nog ooit zullen zien.
 
Op sommige momenten in de serie denk ik ook aan mijn vriendengroep. En herken ik vele dingetjes die je in de serie ziet en bij mij in real life. Hoe de vrienden als puntje bij paaltje komt altijd voor elkaar klaar staan en hoe er altijd wel een ruzie is in de groep maar die eigenlijk nooit de vriendschap kapot kan maken. Daarvoor is de groep te sterk…
 
Ja ik zal de komende 5 seizoenen zeker nog met veel plezier blijven kijken, al is het alleen maar omdat het af en toe zo lekker is om mee te leven met de hoofdpersonen en een potje te janken!
Geef een reactie

