19 april 2015

Voor mijn vriend is het al bijna zover..
Gelukkig heb ik nog een aantal jaar te gaan.
 
Waar ik het over heb? The big 3-0.
Ik was laatst op de blog van http://www.zomaarik.nl en las daar een logje over haar dromen en wensen waarvan ze hoopt dat ze voor haar dertigste uit komen.
Aangezien ik daar eigenlijk ook wel eens over nadenk leek het me leuk om daar ook een blog over te maken… And here we are!
 
Mijn dromen en wensen zijn met de jaren flink veranderd.
Zo wilde ik nooit kinderen en zag ik mezelf ook niet trouwen.
En juf worden?? Nee ook dat is nooit een droom van me geweest.
En toch ben ik dat nu. Niet op de manier zoals ik het wil, maar dat heeft andere oorzaken.
 
Wat wil ik dan op dit moment bereiken voor mijn 30ste?
 
Trouwen.
Ik zag mezelf nooit trouwen, ik had/heb ook niet al een beeld van mijn bruiloft en heb al helemaal geen plakboek gemaakt ervoor. Toch wil ik nu heel graag trouwen. Het voelt tussen mij en mijn vriend zo goed dat ik echt een toekomst met hem zie. En in die toekomst trouwen wij.. Het liefst voor mijn 30ste!
 
Kinderen.
Een kinderwens? Nee echt niet! Tenminste dat dacht ik een aantal jaar geleden nog. Maar nu begint het toch wel te kriebelen. Niet dat ik NU een kind wil.. Nee daarvoor is mijn leventje sowieso te onstabiel en wil ik nog teveel dingen doen die je met kinderen niet snel doet. Maar ik zou wel graag voor mijn 30ste een kind willen. Het liefste al twee. Maar dan geen tweeling.
Dus of dat gaat lukken…??
 
Een vaste baan.
Zoals jullie weten is het enorm lastig om nu een vaste baan te krijgen. Maar ik hoop voor mijn 30ste toch echt iets vasts te hebben.. En zoals ik het nu zie wil ik het liefste fulltime rugzakbegeleider zijn. Maar ik ben bang, met de plannen van de overheid, dat het fulltime niet gaat lukken. Dan misschien 50/50. Mag ook nog!
 
Een huis kopen.
Zodra ik een vaste baan heb willen mijn vriend en ik op jacht gaan naar een koophuis. Hij komt als het goed is dit jaar sowieso officieel bij mij wonen. Dus dan wonen we al samen, maar we willen gewoon heel graag iets kopen. Een huis waarin je een gezin kunt hebben.. En een hond (of twee).
 
Afvallen.
Mijn laatste wens gaat over mijn gezondheid. Volgens mijn BMI heb ik nu overgewicht. Nog niet zoveel dat ik er ziek van kan worden of erger.. Maar wel teveel om mezelf gezond te noemen. Dus ik wil gaan afvallen. Het liefste 15 kilo maar met 10 ben ik ook al tevreden.
Dus dat wordt mijn levensstijl onder de loep nemen en kijken waar ik dingen aanpas en toevoeg om zo dit doel te bereiken!
 
Of dit allemaal gaat lukken? Tsjah dat weet ik pas op 19 april 2015!

Geef een reactie

