Carnaval en gezondheid

De afgelopen dagen heb ik Carnaval gevierd.
Het begon op de vrijdag, mijn broertje werd 23 en bedacht dat het leuk zou zijn als iedereen gewoon verkleed zou komen. Zo gezegd zo gedaan.
Het was enorm gezellig, maar na 5 uurtjes feesten vonden mn mannetje en ik het welletjes en zijn we naar huis gegaan.

De dag erop gingen we met zn 3tjes (ja ook vriend konijn ging mee) richting het zuiden.. oftewel, we gingen Carnaval vieren bij mijn ouders in het dorp. We hebben vanaf ’s middags tot aan diep in de nacht flink gefeest en voelden ons meer dan welkom daar.
Voor herhaling vatbaar.

De zondag was een rustdag. Ik was de avond ervoor ook gevallen en mijn knie deed enorm pijn, maar de kater was ook aanwezig dus ff rust was wel zo prettig.
 
Op maandag gingen we pulluh vulluh in het pullman hotel bij de bolhoedjes. Ik geloof dat we met een stuk of 20 man in totaal waren, erg gezellig wederom! Maar na het eten wilde ik toch naar huis, ik vond het welletjes geweest!
 

 
En dan nu over mijn gezondheid.
Ik heb sinds maandagochtend een doof bovenbeen. Hij voelt alsof hij verdoofd is en als ik er te lang (5 min.) op sta of loop dan komt er een brandend gevoel. Ook krijg ik regelmatig steken in dat been. Verder heb ik enorme pijn in mijn nek/schouders en als ik te lang sta ook in mijn rug. Ik hoopte dat het met 1 of 2 dagen weg zou zijn maar aangezien ik er nu nog last van heb ga ik morgenvroeg maar naar de dokter. Hopelijk is het makkelijk te verhelpen want dit is niets!
Geef een reactie

