Happinezz #1

Ik ben vandaag HEPPIE omdat:
* Ik in de praktijk toepas wat ik bij de afgelopen cursus heb geleerd (in ieder geval bij 2 van de 3 leerlingen)
* Ik vanmorgen genoeg aandacht aan mijn uiterlijk heb besteed waardoor ik me nu lekker voel
* De tijd vliegt!
* Ik vanmorgen ALWEER ontbeten heb
* Ik vanmorgen lekker door kon rijden en niet overal hoefde te wachten/stoppen
* Ik weer heerlijk wakker werd naast mijn vriendje
* Mijn vriendje er op zulke dagen altijd voor zorgt dat ik thuis kom in een opgeruimd huis
* Vriend konijn vanmorgen weer lekker kwam knuffelen
* Ik gisteren een fijne avond heb gehad bij mn vader (ondanks het verlies van PSV)
* Ik weer leuke spullen mag aanschaffen voor mijn rugzakkinderen
* Ik fijne voorpret heb voor ons romantische reisje in mei…

Geef een reactie

