Make-up

Vroeger gaf ik niets om mijn uiterlijk. Ik was geen meisje meisje die zich opmaakte, haar nageltjes deed en wilde dat haar haar mooi zat.
Eigenlijk ben ik nog steeds geen meisje meisje. Maar ik vind het wel heel erg prettig om er verzorgd uit te zien. Dus ik doe graag een lijntje onder mijn ogen, mascara op en joh.. héél soms komt er zelfs een kleurtje op mijn ogen!
Mijn nagels scheuren als een gek, dus ze zijn vrijwel altijd kort. Toch heb ik af en toe een bui dat ik er een kleurtje op wil doen. Echter “heb” ik niets. Geen kleurtjes, geen make-up. Ik ben blanco.
NOT.
Vandaag nam ik het advies wat ik kreeg van Cynthia ter harte en liep de Kruidvat binnen voor een paar nieuwe dingetjes. Ik had bij Nicole een leuk kleurtje nagellak gezien dus ook die werd ingeslagen. Maar eigenlijk vond ik het maar al te weinig.. Tsjah het was maar een klein filiaal dus ze hebben ook niets alles, maar ik miste vooral MAC en Catrice. Want daar had ik wat spulletjes van opgeschreven en tsjah.. die verkopen ze daar niet. (Wat een leek ben ik hé)
Dus ik een tikkeltje teleurgesteld naar huis, vastbesloten om morgen toch maar een winkel op te zoeken waar ik nog meer kon inslaan.
Totdat ik mijn “stash” van make up eens bij elkaar ging rapen..
En warempel!!
Ik blijk toch nog wat te hebben, alleen gebruik ik het vrijwel nooit…
Wat een feest!
Vandaar nu dit logje met puur en alleen mijn oude vertrouwde “stash”.
En al dat nieuws? Dat komt op de foto zodra ik wat meer naar mijn zin heb gekocht *wink*
Mandje vol met make-up
 Mijn kleurtjes.. (de 2 grote paletjes ontbreken)
Geef een reactie

