Mijn weekend..

Zoals jullie weten is mijn weekend goed gestart!
De zaterdag was een donker grijze dag met veel regen maar we hebben er toch een leuke dag van gemaakt.
Na veel rommelen in het huis besloten we om appelflappen te gaan maken.

 

Zoals je ziet op de foto’s waren ze goed gelukt en zelfs vriend konijn heeft er profijt van gehad!
Mijn ouders kwamen ’s avonds gezellig op visite. Dit gebeurd niet zo vaak omdat ze toch een eindje weg wonen dus ik vond het extra leuk!
Ondanks dat mijn vader moe was en van te voren zei dat ze maar even bleven zijn ze toch lang geweest..

Op zondag was het heeeeerlijk weer!! Oh wat heb ik genoten van het zonnetje. Dan ben ik ook een stuk actiever.
Wil ik allerlei dingen doen… Dus ik ben met mijn terras aan de slag gegaan. Er lag nog een hoop rotzooi, dingen die kapot zijn gegaan door de winter, enzovoort. Dus vuilniszak erbij en hoppa alles erin! Ook heb ik op internet dingen op gezocht die ik eventueel op mijn terras wil neerzetten/hangen.
Toen vriendlief ook boven water was zijn we samen mijn auto gaan poetsen. Die had dat zeker nodig!

 

En verder zijn we langs vrienden geweest, bij schoonmoeders op bezoek… En ben ik bezig geweest met deze site.
Het is nog lang niet af, ik moet nog een hoop logjes en reacties overzetten. Maar het begin is er!

Welkom in ieder geval!

9 gedachten over “Mijn weekend..

  1. Wat is het leuk geworden hier!
    Het ziet er fris & rustig uit. Mooi 🙂

    Maar je moet niet te veel over de lente schrijven hoor, hier vriest het nog {-10} steeds! Ik wil ook graag lente.

    Ik ga je url aanpassen in m’n feedreader.

  2. Wat heb je een mooie nieuwe site! Ben ook wel blij met je andere lettertypekleurtje, want ik vond die van je andere site soms lastig leesbaar. Maar jij hebt een druk weekendje gehad zo te lezen. Wel met heel veel gezellige dingen. Is Jeroentje ook zo gek op appels? Hier doen ze er een moord voor! En niks boven zelfgemaakte appelflappen: mjam mjam!

  3. Ik heb ook genoten van het heerlijke weer!! En zalig, appelflappen!! Jammie! Weet je wat de cavia’s van Iris zo lekker vinden? Druiven! Misschien ook wat voor je konijn?!

    Fijne avond verder!

  4. Heerlijk weekend gehad dus.
    Ik zit al een tijdje tegen de auto wassen aan te hikken.. Om er aan te beginnen vind ik vreselijk, maar wanneer ik eenmaal begonnen ben…

Geef een reactie

