Eerste hele dag

Vandaag werkte ik voor het eerst sinds de vakantie weer een hele dag.
Tot nu toe heb ik namelijk alleen nog maar de rugzakbegeleiding gedaan en plande ik mezelf voor de andere dagen uit.
Dit deed ik omdat ik nog steeds enorm veel pijn had in mijn bovenbeen.

In een eerder logje meldde ik al dat ik een doof en brandend gevoel had en ermee naar de dokter zou gaan.
De dokter heeft me niet echt verder kunnen helpen want zij vermoedt dat het van mijn val tijdens carnaval komt.
Mijn zenuwen/spieren zijn enorm gekneusd, ik wist niet dat dit kon maar dit is wat zij denkt.
Met de tijd gaat het over…

Tsjah en nu 3.5 week verder heb ik er nog steeds last van. Wél zie ik vooruitgang. Zo kon ik in de eerste week niet eens 5 minuten staan zonder gruwelijke pijn, zo kan ik nu wel een half uur staan en op een goede dag nóg langer! Maar goed, het is geen pretje dus en daarom durfde ik het ook niet aan om voor de klas te staan.
Vandaag wilde ik mezelf en mijn lichaam weer uittesten dus ik liet me inplannen op een school. Groep 1/2 stond op de planning.
Echter eenmaal daar aangekomen bleek ik een taalschakelklas te mogen doen wat inhield dat ik eigenlijk bijna de hele dag heb gezeten behalve wanneer de kids gingen buiten spelen.

Dus hoe het nu met mijn been is? En of ik inderdaad voor de klas kan zonder pijn… Dat weet ik nu nog niet.
Nu ga ik morgen na mn werk even de stad in, ben benieuwd hoe dat gaat.. Vorige week was het nog teveel!

5 gedachten over “Eerste hele dag

  1. Balen joh van je been…hopelijk gaat het binnenkort beter met je! Het is dus geen ontsteking? Als het gekneusd is dan kan het misschien nog wel even duren eer je ervan af bent!
    Sterkte hoor….Fijne avond verder!

  2. Goh wat vervelend zeg! Ik hoop dat het binnenkort beter met je been gaat…
    Sterkte ermee en ben benieuwd of je ermee voor de klas kan staan. Ik hoop het iniedergeval voor je!

  3. Wat vervelend joh. En er is verder niks tegen te doen? Hopelijk kun je weer snel voor de klas staan, zonder pijn!

    Een fijne dag
    liefs Insoon

  4. Vervelend dat je nog zo’n last hebt van die val (als dat de oorzaak tenminste is). Hopelijk trekt het vanzelf snel weg en heb je er geen last meer van tijdens het lesgeven.

    Trouwens: als ik soms laat reageer: blijkbaar wil wordpress niet zo fijn samenwerken met feedreader, want hij update dus gewoon niks (heb je ook niks aan dus). Ik doe mijn best om bij te lezen in ieder geval!

Geef een reactie

