Heerlijke lente dag!

Ik kreeg gisteren een mailtje van Insoontje dat zij geen reactie achter kon laten op mijn blog.
Hadden/hebben meerdere mensen hier last van?
Ik weet wel dat ik dit geluid ook al hoorde bij andere weblogs van WordPress.

Maar goed, dat was ook het enige negatieve gisteren want wat was het een top dag!
Ik had mezelf uitgepland omdat ik bij een zorgoverleg moest zijn maar dit was slechts een half uur en de rest van de dag was ik heerlijk vrij!
Deze tijd hebben vriendlief en ik dan ook goed besteed samen want komende zondag gaat hij voor 9 dagen op trainingskamp in Rusland.

Dus nadat we boodschappen hadden gedaan hebben we eieren gekookt, de picknickmand ingepakt en zijn we fietsend naar een mooi stukje natuur gegaan hier vlak in de buurt. Het was wel zwaar voor mij omdat we ook een brug op en af moesten en de mand stond los op mijn fiets. Uiteindelijk bij het meer aangekomen was “ons” plekje al bezet door een stel ganzen en zwanen dus fietsten we een stuk verder om wat rustiger te zitten.
Het was echt flink genieten met onze blote voetjes en haren in de wind. Nou ja mijn haren dan want vriendlief is kaal *wink*

We hebben onszelf flink verwend met heerlijke broodjes en zelfs een alcoholische versnapering *wink*. Ook de honden die voorbij kwamen vonden onze picknickmand erg interessant. Er was zelfs 1 hondje die los liep en bij ons op de deken kwamen rollen om zo wat lekkers te verdienen. Helaas voor hem hadden wij net alles al opgemaakt! Zijn baasje schaamde zich dood omdat het hondje ook nat was, maar ik ben zelf honden gewend en wij waren toch al nat omdat het gras niet helemaal droog was dus ons interesseerde het niet echt. We vonden het wel een geinig hondje!

Eenmaal thuis ben ik lekker op ons achter terras gaan zitten want daar staat de zon de hele middag (en in de zomer ook avond) op!
Dat was echt genieten met een hoofdletter G! Ik besloot om direct mijn nageltjes te gaan lakken met een oud lakje die ik terug vond en een nieuw lakje van de Catrice. Maar daarover meer in een volgend blogje! Aan het einde van de middag besloten we om nog even naar Coppelmans te gaan want we misten nog wat bloemetjes in onze bakken en nieuwe mand. Zo gezegd zo gedaan en een uur later hadden we een kar met bloemetjes en zelfs een orchidee voor in onze grote hoge glazen vaas.

Het avondeten kostte me moeite om te maken omdat ik geen zin had om te koken maar het eindresultaat was gewoon top!
Dus al met al een heeeeeerlijke dag. I want more!

5 gedachten over “Heerlijke lente dag!

  1. Wat gezellig om zo met zijn tweetjes te gaan picknicken. Leuke bloemetjes heb je gekocht. Ik vind het heerlijk als straks de lente er weer aan komt. Genieten van alle mooie bloemetjes.

  2. Ik heb hier er geen last van met de reacties, maar mijn blog heeft het ook, weird en irritant. WordPress doe er iets aan! :@ Ah, wat een heerlijke dag zeg. 🙂 Fijn dat jullie even samen konden zijn, aangezien hij binnenkort vertrekt!

  3. Ohjee…. helemaal vergeten om je link aan te passen in mijn feedreader. Ik vroeg me af waarom ik niks van je hoorde {hier}en kwam even kijken en toen las ik heel veel leuks!

    De picknick ziet er echt heerlijk uit! Jummie 🙂

    De problemen met reageren heb ik ook. Helaas. Insoontje is bij mij in de spam belandt en ik kan soms niet reageren als ik niet ingelogd ben.
    Ook het invoeren van oude comments lukt niet meer goed.
    Kun jij nog wel bij mij reageren?

    Groetjes!

  4. Klinkt als een zeer geslaagde dag! Ik had ook al problemen met reageren bij de blog van Limoentje, dus blijkbaar is het een algemeen probleem bij wordpress. Balen, nu je net je blog overgezet hebt. Ben benieuwd naar je nagellak trouwens!

Geef een reactie

