New stuff & review

De afgelopen tijd ben ik regelmatig de Kruidvat binnengelopen voor nieuwe spulletjes.
Zoals ik al eerder meldde had ik advies gekregen van Cynthia over make-up en die nam ik ten harte!
Ik had zelf al een foundation van Rimmel maar zij verzekerde mij dat een primer toch wel erg prettig is om op te doen vóór je foundation.
Dus ik ging op zoek naar een primer en vond die van Catrice. Niet al te duur en het zag er allemaal veelbelovend uit!
Ook had ik bij haar (en anderen) gelezen over een oogschaduwbasis dus dat was missie nummer 2. Aangezien ik een enorme leek en en mijn portemonnee behoorlijk leeg is besloot ik om ook bij dit product voor low-budget te gaan. Namelijk de basis van Essence. Van dat merk kocht ik ook een eyelinerpen.

Over alle drie de producten ben ik enorm tevreden! De primer voelt heel erg fijn aan en mijn foundation ziet er ook beter bij uit.
De oogschaduwbasis zorgt ervoor dat ik niet na een uur mijn make-up hoef bij te werken, nee alles blijft netjes zitten. Je smeert hem ook erg makkelijk uit en kunt hem dus de kleur maken die jij wilt. De eyelinerpen heb ik 1x gebruikt en in principe vind ik hem fijn. Veel fijner dan mijn oogpotlood en fijner dan de paint die ik ervoor heb (jaja ik probeer wel eens wat uit). Wel moet ik oefenen, vooral rechts vind ik het moeilijk en die wing maken he.. Dat lukt me ook nog niet!


Verder kocht ik dus nog 3 brushes namelijk een eyeliner brush, eyeshadow brush en een smokey eyes brush. Alleen die laatste heb ik uitgeprobeerd en daar was ik wel tevreden over dus vandaar dat ik ook die andere 2 heb gekocht van Essence. Ook heb ik van Essence 2 oogschaduws gekocht,  namelijk de ’02 Dance all night’ en de ’50 Delirous show’ beide met een sparkling effect want daar hou ik wel van! En van Catrice heb ik 2 Intensif’eye wet & dry shadow’s gekocht, namelijk de ‘020 Charly’s chocolate factory’ en ‘040 Have you seen Alice’. Ik had deze kleuren gezien in een blad en mij leek die look enorm mooi. Nu nog uitproberen!
Ook kocht ik nieuwe nagellak. Ik heb eigenlijk bijna nooit nagellak op want mijn nagels zijn erg dun en scheuren altijd maar toch wilde ik perse nieuwe nagellak want ik had ze bij anderen gezien en vond het toch wel erg mooi! De nude nagellak (nr 07) van Essence vind ik sowieso erg mooi. Heel erg gewoontjes maar het heeft wel wat! Van Catrice de ‘650 Goldfinger’ daar moet ik erg aan wennen, het is wel héél erg goud maar heeft ook wel wat. Het valt heerlijk op en heeft een klein glittertje erin zitten. En dan van Catrice de Million Styles effect top coat… Ik heb de ‘Miss money penny’ en ik ben er helemaal weg van! Hij smeert goed, hij is zelfs mooi zonder een nagellak eronder maar ook enorm mooi als er wel een nagellak onder zit. Ik heb hem nu pas 2x opgedaan en wil nu al bij gaan halen omdat het een limited edition is! Een enorme aanrader dus…!

7 gedachten over “New stuff & review

  1. Wat een boel nieuwe aankopen. Gelukkig zijn het goede geweest en ben je er blij mee 🙂
    Ik laat vaak m’n nagels doen. Dat kost me omgerekend vaak minder dan 5 euro. Super goedkoop dus!
    Helaas heb ik hier nog geen goede plek gevonden…. Heb gisteren daarom maar zelf 2 kleurtjes aangeschaft; rood & groen.

  2. Hola, via de site van Insoontje kom ik hier terecht en ik heb met een smile wat logjes gelezen. Leuk dat je een tijdje op Aruba hebt gewoont en dat je iets met Spanje hebt. Ik zag dat je licor 43 als favoriet hebt en toevallig ken ik dit drankje ook. Tip: gecomineerd met koffie of sinas smaakt het ook erg lekker 😀
    Wat een leuk idee om met je vriend te gaan picknicken! Ik weet niet of ik die van mij zover zou krijgen, maar met zo’n mooie lentedag lijkt het me wel relaxed. Zeker als er dan nog zo’n enthousiaste 4-voeter komt kijken of er nog wat lekkers te halen valt!
    Met make-up ben ik redelijk handig en net als jij vind ik het ook leuk nieuwe kleurtjes te proberen. Zo heb ik vorige week bij de hema een nieuwe lippenstift gekocht en wat gloss. Zeker met het mooie lenteweer begon het weer te kriebelen om een ander kleurtje aan te schaffen.
    Fijne zondag!
    Groetjes van een andere Brabantse

  3. Die Intensif’Eye oogschaduws zien er zo mooi uit. En je hebt een Million Styles topcoat weten te bemachtigen, jaloers!

  4. Wat een hoop nieuwe dingetjes! Jij dacht dat jij een leek was? Je laat mij hier de oren klapperen haha! Voor je broze nagels heb ik misschien nog wel een tipje. Googel eens op schussler zout nr 11. Ik heb gebruikt in aantocht van onze bruiloft en het effect is nog steeds merkbaar. Wel even volhouden, maar het werkt echt!

Geef een reactie

