VIP arrangement

Ik ben een voetbalsupporter. Dat is me met de paplepel ingegoten (voornamelijk voor mijn moeder) dus dat zit diep.
Toen ik 3 was zat ik op de schouders van Hans van Breukelen op hun kampioenskar. Toen ik 12 was interviewde ik Boudewijn Zenden voor school. Toen ik 15 was ging ik persoonlijk om met de (jeugd)spelers van PSV waaronder bijvoorbeeld Klaas Jan Huntelaar en Joonas Kolkka. Ik heb jaren een seizoenskaart gehad en ben zelfs 4 jaar steward geweest bij PSV. Totdat mijn rug teveel opspeelde. Ik besloot te stoppen.. Met pijn in mijn hart.

Gisteren zou ik op de kaart van mijn vriend naar de wedstrijd PSV-Heerenveen gaan. Het zou voor mij de eerste keer zijn in het stadion sinds ik stoptte als steward. Ik was er best nerveus over.. Grappig he! Maar het liep allemaal anders als gedacht. Ik won namelijk via twitter een VIP arrangement bij De Verlenging. Dat is een eetcafé gevestigd in het stadion en gerund door dezelfde familie die ook de Herdgang runnen. Het is best een exclusief eetcafé. Je kunt er ook “plaatsen” kopen om vanuit daar in luxe stoelen de wedstrijden te kijken en ze hebben er vele sponsoren zitten.


En ik mocht er dus, samen met een vriendin, ook naartoe! We kregen toegangskaarten om voor de wedstrijd en na de wedstrijd daar naarbinnen te kunnen en kregen de seizoensplaatsen van Erwin Koeman om de wedstrijd te bekijken. Voor de wedstrijd kregen we een heerlijke brunch en voor na de wedstrijd genoeg bonnen om verder te feesten. En wat een feest werd het zeg! PSV won sowieso met 5-1 van Heerenveen dus de stemming zat er snel in. Er waren nog 2 prijswinnaars en daar konden we het goed mee vinden maar ook kwam ik een paar bekenden tegen die ik al lang niet had gezien!
Dus we waagden een dansje, dronken een glaasje (en meer) en moesten van de organisator nog even op de foto met Ernest Faber.

Ook kwam ik de vriend van een kennis tegen: Brace, samen met Ali B. Mijn vriendin had de camera snel in de aanslag en nadat ik mijn kennisje nog wat tweets had gestuurd over haar vent moest ik toch nog even op de foto met beide heren. We kwamen ook Guus Meeuwis, Piet Paulusma en Philip Cocu tegen..

De wedstrijd was rond half 5 afgelopen maar het feest ging door tot half 9! Daarna liepen we dus naar het station en pakten we beiden een andere bus.
Maar wat een dag, wat een avond! Ik had verwacht dat ik het allemaal moeilijk zou hebben omdat mn vriend nu weg is en omdat ik weer “thuis” kwam maar niets was minder waar. Het was lang geleden dat mijn beste vriendin en ik samen zo’n geweldige (en spontane) tijd hebben gehad. Altijd waren er wel anderen bij maar nu just her and me.

Volgende week weer?!

7 gedachten over “VIP arrangement

  1. Wat leuk dat je hebt gewonnen. Je hebt volgens mij vooral genoten en dat is toch het belangrijkste. Maar je hebt ook iets moois voor terug gekregen.

  2. Wat leuk joh, dat je van die VIP-kaarten had gewonnen… en het begon al goed met het winnen van de wedstrijd. Leuk dat er na die tijd nog een feestje werd gebouwd en je ook wat bekende Nederlanders hebt gezien 😀

    liefs Insoon

Geef een reactie

