Rusland

Mijn man zit sinds afgelopen zondag in Rusland.
Zoals je in een vorig blogje kon lezen zit hij bij het Nederlands CP team. Wat ik toen nog niet kon vermelden was het feit dat hij dit jaar naar de Paralympische Spelen gaat in London! Dat is een hele prestatie voor de jongens dus ik ben enorm trots op hen.

Ter voorbereiding op de Paralympics zijn de jongens veel weg. Dit keer hebben ze een toernooi in Rusland, in april gaan ze op trainingskamp naar London en in mei zijn ze twee weken naar Oekraine.
Maar goed, nu Rusland dus. Hij heeft gisteren al een wedstrijd gespeeld die ze helaas verloren. Het was eigenlijk niet eerlijk want de tegenstander Iran kreeg een onterechte penalty waardoor ze op 1-0 kwamen. Dus eigenlijk had het gelijkspel moeten zijn. Dit is erg knap voor Nederland want Iran was tot voor kort de wereldkampioen!!
Vandaag moeten ze tegen Groot-Brittanie. En hun wedstrijd volg ik ook via twitter. De mensen die mij op twitter hebben zullen dus tussen 1 en 2 een hoop berichtjes geretweet zien van mij over de wedstrijd, hihi!

Ik baal er wel van dat hij zo ver weg is, mis hem toch behoorlijk vooral omdat we amper contact kunnen hebben. Er is daar wel wifi maar het ontvangst is enorm slecht en zijn laptop kan het dus niet aan. Nu sturen we wel af en toe een mailtje naar elkaar maar toch.. geen skype en dus ook geen lief gezicht en fijne stem erbij om te horen…

Maar goed, maandag de 26e komt hij terug en gaan we ’s avonds gelijk iets leuks doen. Dus dat is wel een mooi iets om naar uit te kijken!
En natuurlijk het feit dat ik ontzettend trots op hem kan zijn..!

7 gedachten over “Rusland

  1. Wat gaaf voor hem zeg! En natuurlijk ook voor z’n team.
    En dat hij dan voor even zo ver weg zit… snap helemaal dat je hem mist. Zeker als je niet zonder problemen het contact kan onderhouden.

  2. Wat leuk voor hem dat hij zo ver weg zit, wat minder voor jou. Knap dat hij straks mag mee doen met OS. Dat is toch een mooie prestatie.

  3. Wat goed van je vriend en zijn team! Een hele prestatie. En natuurlijk is het niet leuk dat hij nu zover weg zit. Wel heel toevallig, want mijn zwager zit deze week ook in Rusland (voor z’n werk). Gelukkig komt je vriend maandag weer thuis en hebben jullie meteen iets gezelligs op de agenda staan.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  4. Wat ontzettend gaaf zeg dat ie naar de paralympics mag! Ben ik wel even benieuwd wat je mannetje dan heeft dat ie met de paralympics meedoet, maar dat is misschien niet geschikt voor op je blog? Enne, nog maar twee nachtjes en dan is het al de 26ste. Lekker dichtbij dus!

Geef een reactie

