Hij is van mij!

Je zult wel denken?! Wie, wat, waar…??
Maar “Hij is van mij!” is de titel van een boek. Ik begon zo’n paar weken geleden al aan het boek maar door drukte en slecht weer las ik steeds maar een klein stukje. Nu is mijn vriend weg, heb ik dus meer tijd voor mezelf EN het zonnetje schijnt… Dus u raadt het al, ik had gisteravond mijn boek uit. Ik moest nog driekwart lezen van de 443 pagina’s die het heeft en hoppa.. UIT!

De schrijfster van het boek is Sasha Wagstaff en ik moet zeggen dat ik nog nooit van haar had gehoord. Ze blijkt ook nog een ander boek te hebben geschreven “Heerlijk Vals” en ik moet zeggen.. Dit boek zorgt er wel voor dat ik enorm zin heb dat ander boek te gaan kopen en lezen!
Ik heb het boek gekocht op het Boekenfestijn in Eindhoven. Zijn cover maar vooral de achterkant viel me gewoon op. Het was anders dan anders en daardoor werd ik erg nieuwsgierig…!

Sommige dingen uit het boek waren wel voorspelbaar, maar er zaten ook plotten in die ik dan weer niet had verwacht!
Dát en de manier van schrijven zorgt ervoor dat je telkens weer verder wilt lezen. Je bent gewoon benieuwd naar wat de hoofdpersonen gaan doen. Doen ze het wel of doen ze het niet?! Welke keuzes maken ze? Ja… “Hij is van mij!” is een absolute aanrader!

12 gedachten over “Hij is van mij!

  1. Ik ga eens kijken voor het boek, lijkt me wel even lekker een luchtig boek, want dat is het denk ik. Of heb ik het fout?

    (Bedankt voor je woorden op mijn blogje 😉 )

  2. Oh, het is heerlijk weer om buiten in ’t zonnetje een boek uit te lezen 😀
    Dit boek heb ik ook gelezen en het andere boek van deze schrijfster ook… is ook een aanrader!

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Lijkt me een erg leuk boek. Maar sinds dat ik weer studeer kom ik eigenlijk niet meer toe aan het lezen van romans. Lees eigenlijk alleen nog maar studie boeken.

Geef een reactie

