Sun is up!

Op deze mooie lente dag een lekker vrolijk liedje waarbij ik altijd enorm zin krijg in het weekend en om te dansen..

Enjoy!

6 gedachten over “Sun is up!

  1. Hola, helemaal leuk dit nummer en inderdaad je wordt er meteen vrolijk van! Ik liep blijkbaar een paar logjes achter, want jij post vaker een log dan ik maar ik ben weer bij en wat een leuke dag heb je gehad bij PSV! Het toeval wil dat dit ook het clubje is van vriendlief, want hij is een volle neef van Chris van de Weerden! En hij is (zoals je ongetwijfeld weet) assistent coach van Cocu. Leuk hè?
    Dus jouw vriend zit in Rusland? Pff dat is ook niet naast de deur, dus ik kan me voorstellen dat je hem mist. Het is mij niet helemaal duidelijk wat hij daar precies doet..? Ik las iets over de paraolympics? Heeft hij een handicap of moet hij daar voor werk zijn? Misschien heb ik erover heen gelezen of heb je het in een eerder logje geschreven, maar ik lees nog niet zolang mee dus ik ben bang dat ik dit gemist heb..
    Ik zou zeggen, geniet van el sol en van je weekend!
    Adios

  2. Lekker nummer inderdaad. Grappige is: ik ken het alleen van de sportschool waar het vaak gedraaid wordt haha!

    Tnx voor de tip trouwens: nu kan ik weer reageren op je blogs :-).

Geef een reactie

