Sunny Weekend!

Gistermiddag startte mijn weekend al doordat ik met 2 vriendinnetjes lekker op een terrasje in het centrum van Eindhoven ben gaan zitten met wat glaasjes Rosébier. Het was helaas geen Wittekerke, dat vind ik de lekkerste (en is ook de orginele) maar die van Hoegaarden smaakt ook prima! Ondanks dat we niet echt in de felle zon zaten (hij staat nogal laag in maart en komt dan amper boven de hoge gebouwen uit) was het toch lekker vertoeven!

Samen met 1 van de vriendinnetjes ben ik na het terrasje nog de Kruidvat ingedoken omdat ik meer nagellak van Catrice wilde kopen, maar helaas.. Alle Million Styles waren uitverkocht, zoals verwacht! Dus de volgende missie was “kleding”! Nu zag ik bij de Only een heel leuk rozig jasje met een bijpassend gestreept topje. Maar het jasje zat net niet goed genoeg, moest een maat groter. Helaas voor mij hadden ze die niet. Gelukkig vond ik bij de Vero Moda wel iets leuks EN in mijn maat! (Foto komt nog!)
Na wat gegeten te hebben zijn we naar het appartement van mn vriendin gegaan waar ik haar geholpen heb met haar outfit voor de date die ze die avond had!

Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest. Ik zou eigenlijk naar een vriendinnetje van me gaan die in Huizen woont. Maar omdat mijn been nog steeds vervelend doet (pijn na half uur lopen) durfde ik het risico niet te nemen. Dus de kapper dan maar, dat was zeer nodig want WAT EEN UITGROEI! Denk dat ik zo’n uur en drie kwartier in de stoel heb gezeten.. Ze hebben mijn haren gewassen, geknipt, uitgroei geverfd, highlights erin, gespoeld, gewassen en droog gemaakt. En dit is (ongeveer) het resultaat!


Vanmiddag komt er een vriendinnetje gezellig bij mij achter op het terras zitten en gaan we het uitgebreid over haar date van gisteren hebben! Ook blijft ze eten en we hebben al besloten dat het een maaltijdsalade wordt. Wel zo gezond en lekker met dit weer! Wat ik vanavond ga doen weet ik eigenlijk niet..
Misschien dat die vriendin gezellig blijft maar wie weet worden de plannen ook anders!

Morgen ga ik vroeg naar mijn vader. Want we willen met de motor weg, met de honden naar de bossen en om half 5 is het Ajax-PSV dus dat willen we ook kijken. We hebben wel al afgesproken dat wanneer PSV wint we bij onze favo restaurant gaan eten. Maar als ze verliezen dan doen we dat ook. Hahah!
Nou genoeg plannen dus… Das fijn voor de afleiding!! Want over 2 nachtjes is mijn ventje alweer terug..! Jeeeeeeeeeeh!!!

8 gedachten over “Sunny Weekend!

  1. Je hebt genoeg ingepland om de dagen zonder je vriend door te komen. Die laatste dagen vliegen vast ook voorbij.
    Je haar is leuk geworden, maar dat mag ook wel na zo lang in de stoel gezeten te hebben! Je had toch wel een boek bij je of zoiets?

    Veel plezier morgen met je vader!

  2. Leuk je nieuwe kleur/kapsel! Helemaal zomers. En je hebt het druk zat zo te lezen en met al die gezelligheid: time flies when you’re having fun, dus het is maandag voor je het weet ;-).

  3. Mooi is je haar geworden zeg…mooie kleur blond, echt een kleur voor nu met dat mooie weer!
    En idd, echt een weertje voor een heerlijk biertje…maar is rose ook goed? 😉
    Fijne dag verder!

Geef een reactie

