Concert

Het concert van Guus was enorm gaaf! Het heeft ons beide wel enorm veel energie gekost want ja, we dansten, zongen, sjansten, sprongen en deinden lekker mee op de muziek! Voor mij was het op een gegeven moment erg moeilijk om nog mee te doen want mijn voeten deden enorm zeer (verkeerde schoenen!) en er was een wijf (ja een wijf, geen vrouw want die benaming verdient ze niet) die continu irritant aan het doen was en mijn plek inpikte toen ik even drinken ging halen. Mijn vriend kreeg het aan het eind ook zwaar want de moeheid viel in. Maar doordat we flink wat energie kregen van alle leuke lieve en mooie liedjes van Guus hebben we het toch nog tot het einde gered!

Wil je me beloven dat je oud word met mij.
Een leven lang dat lijkt me zo fijn.
Ik zie de twinkel in je ogen.
Ach je houd echt van mij.
Het is simpel weg gelukkig zijn.

Nu op naar 17 juni want dan gaan we naar het stadionconcert van hem samen met de vrienden!
Philips Stadion, 2011

14 gedachten over “Concert

  1. Dat ziet er zeer gezellig uit! En balen joh dat je ‘verkeerde’ schoenen aan had, op een gegeven moment ben je alleen nog maar daar mee bezig hè?
    Ik vind onze Guus bij Ik hou van Holland ook altijd zo leuk, naar een concert ben ik nog nooit geweest, maar ik geloof dat dit wel een aanrader is?
    Geniet van je tijd met je vriend voordat ie weer door moet naar zijn volgende spelen.
    Fijne avond!
    Groetjes

  2. Wat klinkt het als een leuk concert. Hij staat nog op mijn verlanglijstje. Maar Eindhoven ligt jammer genoeg voor mij niet naast de deur. Anders was ik al lang heen geweest.

    Een heel fijn weekend.

Geef een reactie

