Saturday

Deze zaterdag was een bijzondere zaterdag.
Waarom zult u zich afvragen?
Nou omdat mijn beste vriendinnetje jarig was!
Het begon ’s avonds al redelijk vroeg omdat ook PSV moest spelen en dat kon je dan ook komen kijken.

Maar goed, dat is pas later.. Eerst ging ik ’s middags met het aanstaande bruidspaar naar Keekies voor hun bruidstaart.
Best bijzonder dat ik meemocht want voor de rest willen ze het geheim houden en ik weet nu al hoe hij eruit gaat zien!

Daarna gingen vriendlief en ik gourmetten.
Ik had daar gewoon spontaan zin in en omdat we nog wat “restjes” hadden kon dat ook heel gemakkelijk!
Toen ik thuiskwam van het taart-gebeuren had hij alles al klaar gezet de lieverd..
Ik hoefde alleen nog maar aan tafel te schuiven en het eet-festijn kon beginnen *wink*

Na het heerlijke eten zijn we beide naar boven gegaan.
Hij om zijn haren en baard af te scheren en ik om mijn outfit uit te zoeken en me op te maken.
Daar had ik een uur voor en alsnog kwam ik bijna in tijdnood.. *oeps*!!
Maar op zich was ik uiteindelijk wel tevreden over het resultaat..


Het feestje van Brenda was ook echt geniaal. PSV speelde een vreselijke wedstrijd maar ze wonnen wel.
De wijn en het bier vloeide rijkelijk.. Heb oude bekende gezien en veel bijgekletst met vrienden.
Onze zwangere vriendin was er ook en dat vond ik zo fijn! Ze zag er goed uit met haar ronde buik!
Vriendlief had na een tijdje zoveel gedronken dat hij het punt van de aandacht werd.
Hij was echt het vermaak van de avond maar vooral van de terugrit naar huis (we werden heel lief thuis gebracht door vriendjes) en bij de “afterparty” bij mij thuis. De vriendjes die ons thuisbrachten wilden graag nog even naar binnen om nog een afzakkertje te pakken want ze wilden niets missen van vriendlief zijn humor. Helaas voor hen ging hij ook nog door toen ze weg waren… Na een tijdje heb ik hem toch in bed gekregen waar hij al snel als een roos sliep..

De foto’s van het feestje heb ik helaas nog niet. Dus die ben ik jullie nog schuldig…!

12 gedachten over “Saturday

  1. Klinkt als een zeer geslaagde avond! Leuk dat jullie met z’n tweetjes hebben gegourmet en dat je mee mocht om de taart uit te zoeken voor de bruiloft van je vriendin.

  2. Klinkt als een gezellig weekend. En speciaal hoor dat je de taart al weet. Dat hebben wij als enige tot op het laatst aan iedereen geheim weten te houden (oké, mijn oom wist het, maar ja, die moest hem ook maken tenslotte haha!).

  3. Dat klinkt allemaal heel gezellig!! Nog van harte met je vriendin hoor, en leuk om mee te gaan kijken en proeven voor een taart!!
    Fijne dag verder!

  4. Wat een leuk idee om zo spontaan samen te gaan gourmetten! En waarom ook eigenlijk niet, als je alles in huis hebt en je hebt er zin in gewoon doen 😀
    En het klinkt als een geslaagd feestje, ik kan me enigzins voorstellen hoe de foto’s zullen zijn;-)
    Fijne avond!

Geef een reactie

