Herinrichten

Ik woon inmiddels al meer dan een jaar in mijn paleisje en ik ben er nog steeds enorm blij mee. Ik heb toendertijd een enorme bank gekocht waar ik vreselijk verliefd op werd en die ook nog eens enorm goed paste bij mijn muren.
Het idee van de muren kreeg ik doordat ik graag licht met donker wilde combineren, een beetje grijs/paars-achtig, en toen zag ik in een foldertje van de Leenbakker op de achtergrond het idee om onder een donkere kleur te doen, boven een lichtere kleur en het dan af te werken met een mooi sierlatje.
Zo gezegd.. zo gedaan. Tenminste, broertje lief verfde en ik deed het latje.
De kleuren liet ik overal terug komen. De onderkant van de bar werd wel “gewoon” wit maar de bovenkant werd donkergrijs. Zo ook de trap. De kozijnen werden lichtgrijs..

(De muur tijdens het klussen)
Ik ben ontzettend blij met de manier waarop ik het ingericht heb, de bar, de kleuren van de muur..
Toch denk ik er stiekem een beetje veel aan om het te veranderen.
Ik kan mijn meubels niet anders neerzetten in de woonkamer omdat ik een oversized bank heb die maar op 1 manier kan staan… Maar er zijn genoeg andere manieren om het er allemaal toch anders uit te laten zien.

Dus die ideeen broeien nu in mijn hoofd en ik moet zeggen dat ik af en toe ook wel gek word van mezelf want ik kan daarin best doordraven. Als ik dan ook iets in mijn hoofd heb dan vind ik het ook moeilijk om los te laten…

Nu hebben vriendlief en ik een planning gemaakt met alle dingen die we willen. Al onze wensen wat betreft woning, reizen, materialen, enzovoort.
In de planning staat dan bijvoorbeeld “officieel samenwonen”, maar ook “bar eruit slopen” en “nieuwe laptop kopen”. We moeten wel een planning maken want ik wil zoveel.. Wij willen zoveel! Dus nu gebeurd alles op zijn tijd.
Als het goed is gaat vriendlief deze week zijn huur opzeggen per 1 juni 2012 en gaan we de komende tijd al zijn spullen uitzoeken wat blijft en wat gaat weg!

En mijn hoofd? Die blijft op volle toeren draaien!
Maar gelukkig worden er ook al dingen uitgevoerd dus loopt hij niet over…

10 gedachten over “Herinrichten

  1. En zo houd je jezelf van de straat haha! Af en toe een beetje blijven verbouwen/veranderen houdt het leuk en soms staan dingen ook nog handiger. Ik ben benieuwd wat je allemaal van plan bent…

  2. Wij hebben ook een donkere onderkant van de muur (kleigrijs) en een lichtere bovenkant (warm wit) en zijn er tot nu toe nog erg blij mee. Maar okay, het is ook nog maar een jaartje zo hoor… Hier willen we ook van alles maar tegelijkertijd maken we ook niet direct aanstalten mee en laten het gewoon op z’n beloop…

  3. Wat leuk dat jullie gaan samenwonen! Gefeliciteerd!
    Hier hetzelfde; ook veel plannen. Vooral reisplannen. Maar toch ook wel toekomstplannen.

    Goed idee om een lijstje te maken en daar data aan te koppelen.

  4. Wat gaaf dat jullie gaan samenwonen! Gefeliciteerd!
    Hier ook veel plannen. Met name plannen om te reizen, maar ook wel voor de toekomst.

  5. Zo blijf je wel lekker bezig 😉 En heerlijk toch om zoveel plannen te hebben! Slim om er een lijstje van te maken, zodat je steeds iets kunt afstrepen en leuk dat jullie binnenkort gaan samenwonen!

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  6. Oh leuk, allemaal plannen smeden!! Inrichten is zo leuk, zeker als je de mogelijkheid hebt om het te doen. Wij zijn er ook helemaal aan toe om een nieuw huis in te richten, maar tja….moet er wel een nieuw huis komen he, hahaha!
    Succes met alles hoor!

Geef een reactie

