Leuke planning!

Afgelopen weekend was er een groots internationaal voetbaltoernooi bij de amateurclub waar mijn broertje voetbalt en waar ik al sinds mijn 10e kom. Mijn broertje was 1 van de personen die het georganiseerd had. Er kwamen zo’n 71 teams uit 6 verschillende landen en duurde van vrijdag tot en met zondag. Aangezien zo’n toernooi veel vrijwilligers nodig heeft heb ik op zaterdag meegeholpen. Als eerste bij de openingsceremonie en daarna was ik scout van een 5tal teams onder de 15.

Op zondag heb ik er niet gewerkt want vriendlief zou maandagochtend weer vroeg vertrekken voor een trainingskamp. Dit keer in London. Ook was erop zondag de bekerfinale tussen PSV en Heracles die ik uiteraard niet wilde missen!! Gelukkig voor ons speelde PSV een super goede wedstrijd en wonnen ze de beker… Dat was een feestje waard!

En zo zijn er komende maand nog meer leuke activiteiten en uitjes die op de planning staan. In mijn mooie (aangevreten door het konijn) agenda van Blond staan namelijk de volgende dingen:

* Vanavond een ladiesnight samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje. Eerst gaan we lekker uit eten bij Sizzling en daarna dus ladiesnight in de pathe. Zin in!
* Donderdag training nummer 2 van de Kindertelefoon..
* Vrijdagavond komt vriendlief weer terug uit London!
* Zondag de 15e gaan we eerst met het aanstaande bruidspaar hun locatie bekijken en daarna gaan we met 2 andere vrienden uit eten als dank voor de hulp bij het invullen van de belastingpapieren 2009/2010 (zat toen helft van de tijd in Aruba en dan wordt het opeens een stuk moeilijker)
* Volgende week donderdag ben ik jarig maar ik vier het de dag erna, op vrijdag dus!
* Zaterdag de 21e viert de neef van mn vriend zijn 30e verjaardag..
* Vanaf 28 april t/m 13 mei heb ik vakantie (zorgt er wel voor dat ik ook niet kan invallen dus maar 12 uur per week uitbetaald krijg)
* In die vakantie is vriendlief naar Oekraine voor een toernooi maar heb ik wel een BBQ staan en uiteraard weer wat trainingen van de Kindertelefoon.
* Op 12 mei nemen vriendlief en ik de ouders en schoonouders mee uit eten..
* Van 17 t/m 20 mei gaan vriendlief en ik lekker een paar dagen naar Disneyland & Parijs!!!

Zoals u kunt lezen… een hele leuke periode dus!

9 gedachten over “Leuke planning!

  1. Zo zo, je hebt het er maar druk mee! En vriend konijn ook zo te zien haha: hoe herkenbaar! Ik had hier een tijdje een aantal Viva’s en Margrieten liggen. Die twee donderstralen van mij hadden ze al eerder geproefd dan ik ze gelezen had, kon er niks meer mee! 😉

  2. Jouw agenda ziet er leuk uit voor de komende tijd!! Ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat met de cursus bij de Kindertelefoon!
    En naar Parijs en Disney zijn wij met de kinderen geweest toen wij 12,5 getrouwd waren, erg leuk!!

  3. Dat zijn genoeg leuke dingen op de agenda! Euro Disney vonden wij ook erg leuk, daarom zijn we er al twee keer geweest en dat zal vast nog wel een keertje gebeuren 😀
    Vriendlief hier was ook erg blij met de uitslag van de bekerfinale, nu nog zijn andere clubje en hij is zo blij als een kind. Als echte Spanjaard is hij voor real Madrid en zij moeten binnenkort strijden voor de bekerfinale dus dat beloofd een spectakel te worden!
    Zo leuk dat je ook vrijwillerswerk doet naast een betaalde baan, dat moet vast een fijn gevoel geven. Je broertje zal ook blij met je zijn geweest dat je als scout hebt een aantal pubers onder je hoede nam;-)
    Fijn weekend meid!

Geef een reactie

