Verrassend leuk weekend!

Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen zou mijn vriend afgelopen vrijdag weer terug komen uit London en zouden we op zondag de trouwlocatie van mn vriendin gaan bekijken & uit eten met 2 andere vrienden. Meer stond er eigenlijk ook niet gepland..

Des te leuker was het dus toen een vriendin van me op facebook vroeg of iemand nog ideeen had voor de zaterdagavond en deze creabea (niet dus!) reageerde met het idee om onder het genot van een drankje spelletjes te gaan doen. Wij zijn nogal van de borrel en proberen dat dus ook in elk spel te integreren!
Zij vond het direct een leuk idee en trommelde nog 2 andere vrienden op! We zouden eerst bij hun voetbal gaan kijken, daarna zou mijn vriend ook komen en dan zou het avondje echt beginnen! Nou zo gezegd zo gedaan, iedereen haalde wijn/bier en iets lekkers en ik nam ook (nep)malibu met cola mee om te mixen voor het borreltje. De mix werd 50-50 dus vrij sterk.

We speelden eerst het spel “Sprookjesbos” waarbij je moet ontdekken onder welke boom het plaatje ligt. Zodra je dit weet moet je naar de sleutel maar je kunt door je tegenspelers dus terug naar het dorp gestuurd worden.Ik ben dan dus echt heel fanatiek en nadat mijn vriend me tot 3x toe weer terug stuurde naar het dorp moest iemand toch echt even bemiddelen (zie foto van de pionnen, ik ben oranje, mn vriend blauw en de bemiddelaar is geel). Voor de gein uiteraard…  Uiteindelijk had ik 3 juiste bomen ontdekt en won ik!! Yeah, maar goed ook want ik ben een enorme slechte verliezer haha!
We hadden overigens ook als regel dat wanneer je dubbel gooide je een borreltje moest drinken. Nadat iedereen al een paar keer dubbel gegooid had en ik dus nog niet klaagde ik erover dat ik nooit dubbel gooi en dus ook nooit hoef te drinken… En ja hoor, direct na die grote mond gooide ik dubbel! Hahahaha..
Na dit spelletje hadden we geen zin om het nogmaals te spelen maar we waren nog niet uit onze spel-modus dus besloten we om te gaan duizenden!
Daar was dan de spelregel zodra je uit kan (dus de eerste kaarten op kunt leggen) mocht/moest je een borrel drinken.
Helaas was de fles al bijna leeg (1,5 liter) dus we hebben er tijdens het duizenden niet veel profijt van gehad!


Uiteindelijk eindigde ik in dit potje op de derde plaats. In het begin liep ik ruim voor, maar mijn aandacht verslapte en ik kreeg niet de juiste kaarten dus mijn vriend won. Ach ja.. blijft het toch in de “familie” he!?!
Het werd die avond behoorlijk laat. Vriendin 1 ging om 3 uur naar huis maar mn vriend en ik mochten bij de vrienden blijven slapen dus werd het uiteindelijk 5 uur voordat we gingen slapen!! Ze hadden voor ons de bank opgemaakt en die lag uiteindelijk nog best lekker ook…
De volgende dag zijn we dus nog naar de trouwlocatie gegaan, wat er overigens erg mooi uit zag. En met de vrienden waar we de vorige nacht bleven slapen naar Onze Wereld geweest om heerlijk te eten! Een geweldig weekend dus!

Hoe was die van jullie??

ps De foto’s zijn met de mobiel gemaakt dus niet bepaald een kwaliteitje!

10 gedachten over “Verrassend leuk weekend!

  1. Dat klinkt inderdaad als heel gezellig. Leuk om zulke (spelletjes) avonden te organiseren. Wij hebben aankomende vrijdag er weer 1 op de planning staan met een groepje vrienden. Wij waren zaterdag bij mijn moeder om wat klusjes op te knappen en zondag was de verjaardag van het nichtje van Hubby die 3 jaar werd. Groot feest dus.

  2. Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad. Handig dat jullie konden blijven slapen, dan kun je ook een keer samen wat drinken.

Geef een reactie

