And.. Action!

Hahaha, mijn titel is misschien een beetje misleidend aangezien ik het niet over films of acteren ga hebben maar over de winkel Action!
Ik geloof dat iedereen wel bekend is met deze winkel waar je voor een habbekrats snel twee zakken vol hebt…

Zo ook ik, ik krijg het niet voor elkaar om de Action in te lopen en puur en alleen datgene te kopen waarvoor ik ging. Ik probeer het telkens weer, maar helaas. Mission Impossible!
Zo ook gisteren.. Ik ging erheen omdat ik een pakketje wilde samenstellen voor de jarige neef van mijn vriend. Bedacht me gelijk dat ik nog afwasmiddel nodig had dus ook die pakte ik 2 stuks… Gaat goed zou je denken. Maar nee hoor. Uiteindelijk kwam ik bij de oranje-spullen en zag ik leuke armbandjes, rood/wit/blauw/oranje krijtjes en 100 ballonnen voor een euro (ik maak er altijd één groot feest van wanneer het queensday/ek/wk is en aangezien vriendlief dit jaar met de Paralympics mee doet kan ik al die dingen goed gebruiken!).. Ook kwam ik voetsokjes tegen en aangezien ik sinds kort weer mn pumps draag zijn die ook altijd handig…

En toen, werd ik verliefd!
Op een hoed.
Deze dus.

En die moest ik hebben dus! Er waren allerlei verschillende alleen ik vond dit bloemenmotiefje het leukste. Dus zoeken zoeken zoeken naar de juiste maat en gelukkig vond ik hem! Ik ben normaal niet iemand die tussen een hoop kleding of accesoires zoekt naar het juiste item. Dat geduld breng ik niet snel op, maar dit keer wel…. Want ja, voor €1,49 kun je zoiets niet laten liggen toch?!

7 gedachten over “And.. Action!

  1. Hij is erg leuk! Ik herken dat wel: met dingen thuiskomen die je helemaal niet nodig had. Enige remedie hier: gewoon niet gaan winkelen dus. Maar ik vrees dat daar binnenkort verandering in gaat komen. Als alles doorgaat met het huis komen we akelig dichtbij een Action te wonen hahaha!

  2. De action is zo’n winkel waar je sommige dingen gewoon niet kunt laten liggen. Ik kan inmiddels alleen door de action lopen zonder wat mee te nemen. Maar heb dan ook een echt doel wat ik wil halen en als ze dat niet hebben, dan ga ik weer weg.

  3. Action is inderdaad een heerlijke winkel. Laten we er nu binnenkort eentje om de hoek hier krijgen. Vast niet goed voor m’n portemonnee.

  4. Ook ideaal voor schoonmaakmiddelen, sokken, fleecedekens, shampoo, handcrème, douchegel, een fietspomp en schuursponsjes. Ik ben ongetwijfeld wat vergeten, maar de bodem line is, hoera voor de Action 😀

  5. Ik ga er ook dikwijls naartoe maar heb eigenlijk wel mijn bedenkingen bij sommige producten. Ik kocht tandpaste oral-b voor misschien wel 1/4 van de normale prijs, maar alles staat er in het Koriaans opgeschreven, dus heb ik zoiets van, zou het wel hetzelfde product zijn met dezelfde bouwstoffen?

Geef een reactie

