It’s ma birthday!!


Oeh yeah! Zie er altijd tegen op om jarig te zijn..
Maar vannacht kreeg ik mn 1e cadeau en sms al.
En al sinds ik wakker ben vanmorgen krijg ik tweets, telefoontjes, smsjes, whatsappjes, krabbels, enzovoort!!

Deze ochtend gebruik ik om te rommelen en muziek uit te zoeken.
Om 12 uur moet ik even uurtje werken en vanmiddag is vriendlief weer thuis en maken we t samen gezellig.

Morgen is dan de dag dat ik het écht vier… Ben benieuwd naar alle cadeaus haha, verwend nest dat ik ben!

14 gedachten over “It’s ma birthday!!

  1. Gefeliciteerd dan maar! 🙂
    Mijn vriend is maandag jarig, ik ben super blij dat hij zijn cadeau nog niet heeft gevonden! Anders dan met kerst…
    Vorig jaar keek ik uit naar mijn eerste verjaardag met Facebook felicitaties. Bleek dat ik was vergeten om mijn geboortedatum als openbaar te zetten… Dus dat viel even tegen, maar dit jaar beter!

  2. happy birthday!! Ik hoop dat je veel kadootjes hebt gekregen 🙂

    ps. ik blog al best wel lang, en ik “kende” vroeger ook een Nicole, ik weetniet of je altijd onder deze naam hebt geblogd?

Geef een reactie

