Even snel..

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige blog!
Er komt nog een blogje over mijn verjaardag maar heb het zo druk dat ik het mezelf even makkelijk maak en een tag van http://jennnsfigments.wordpress.com/ invul!

Aangezien ik alleen niet de tijd heb verder na te denken zal ik hem puur alleen invullen en niet precies zo overnemen zoals hij eigenlijk moet! Sorry daarvoor Jenn!

1. Wat is je grootste hobby?
Poeh dit is moeilijk… Ik denk dat “dingen regelen” mijn grootste hobby is. Of dat nu een tapasavondje met vriendinnen is, een feest, een stedentrip of een activiteit voor de kinderen.. I just love it!!

2. Aan welke huishoudelijke klus heb je een hekel?
Strijken, dit doe ik dan ook niet. Sterker nog, ik heb geen strijkplank.. En geen strijkijzer. Helaas over een maandje wel als vriendlief officieel bij me woont. Maar wie weet krijg ik het voor elkaar dat hij het voor me doet… Wie weet *wink*

3. Wat zou je doen als je een portemonnee met een flink bedrag op straat vindt?
Eerst kijken of er iets inzit waaruit blijkt van wie hij is. Woont diegene in de buurt dan zelf afgeven en anders naar de politie brengen. Laatst op de radio hoorde ik iemand zeggen dat hij het geld eruit heeft gepakt en daarna naar de politie heeft gebracht maar ik zou het niet eens durven. Wat dat betreft ben ik echt een schijtluis!!

4. Waar ben je bang voor?
Ik ben bang dat ik voor mijn dood niet alles gedaan heb wat ik wil doen. Dat mijn dood te vroeg komt zeg maar… Daarom leef ik elke dag alsof het mijn laatste is en probeer ik er alles uit te halen!

5. Waar ben je goed in?
Ik ben goed in dingen organiseren… En in dingen uitproberen.

6. Wat is je favoriete boek?
Heb geen favoriet boek. Al komt ‘haar naam was sarah’ wel in de buurt. Maar ik hou vooral enorm veel van de boeken van Karin Slaughter.

7. Welke plaats of welk land wil je per se nog zien?
Dat zijn er vele… Ik heb nog zo weinig van de wereld gezien en wil eigenlijk alles wel ontdekken en herontdekken!

8. Wat is je droom?
Ook hierop geen eenduidig antwoord. Ik droom mijn hele leven al over van alles en nog wat en sommige dromen komen uit en sommige dromen daar ben ik nog mee bezig *wink*

9. Hoe zou je jezelf omschrijven?
Als een jojo.. Ik kan namelijk erg onzeker zijn maar ook juist weer erg zeker van mezelf op bepaalde momenten. Ik kan erg lief zijn maar ook een enorme trut. Ik kan erg stoer zijn maar sommige dingen gewoon echt niet durven. Ik kan erg vrouwelijk zijn maar soms ben ik net een vent… Enzovoort!

10. Waar kun je je aan ergeren?
Op dit moment? Aan de politiek!

11. Wat is je favoriete sport om te doen?
Het is niet echt een sport maar het liefste ga ik uren wandelen.. Heerlijk door de natuur of gezellig met iemand door een stad of dorp. Dingen zien, mensen zien… Heerlijk!

12 gedachten over “Even snel..

  1. Leuk om je antwoorden te lezen…zo leer ik je nog wat beter kennen! Strijken? Ik hou er ook niet van, maar doe het toch! 😉
    Ook ik ben bang dat ik doodga zonder alles te hebben meegemaakt, daarom probeer ik juist zoveel mogelijk dingen te doen die ik wil doen…maar het is idd niet altijd mogelijk….maar ik wil wel terug kunnen kijken dat ik een fijn leven heb gehad!
    Ik hou ook erg veel van literaire thrillers, maar goede romans vind ik ook mooi!
    Wandelen daar hou ik ook van…heerlijk buiten zijn!

    Fijne dag verder!

  2. *schaam* HIEPER DE PIEP HOERAAA!! Een beetje laat, maar hey, beter laat dan nooit, toch;-) Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat je goed verwend bent 😀
    Leuk om je lijstje te lezen, net als jij wil ik ook nog veel van de wereld zien en is ook mijn motto live life to the fullest!
    Geniet van dit lange weekend en alvast een leuke queensday gewenst!
    Ciao

  3. Hihi, die ga ik morgen ook eens op mijn weblog invullen! Natuurlijk met een linkje naar jouw weblog 😉
    Wat leuk zeg! Ik zou niet zeggen dat je een jojo bent, maar gewoon veelzijdig bent 😉 Dat klinkt wat minder negatief, maar misschien is dat alleen wat ik ervan maak.

Geef een reactie

