Update..

Mijn verjaardag is alweer bijna 2 weken geleden dus vond ik het niet meer nodig om er een hele blog aan te wijden. Vandaar nu ‘slechts’ een kleine impressie in deze update over mijn verjaardag, queensday en t vertrek van mijn vriend..

Mijn verjaardag
Vele van jullie vroegen zich al af hoe jong ik eigenlijk geworden ben. Nu, deze dame is alweer 27 lentes geworden! En ja zelf schrik ik daar soms nog wel van.. 27.. Een leeftijd waarvan ik “vroeger” altijd dacht dat je dan echt oud was en heel je leventje al op een rijtje zou hebben. Dat is bij mij dus helemaal niet zo! Maar goed.. Mijn verjaardag zelf op de 19e was rustig. Mn broertje kwam eten maar verder nog niet echt cadeaus. Ja van vriendlief een fles Captain Morgan (1 van mn fav’s..) en twee sieraden-rekjes!
Ik vierde het uiteraard de 20e pas want dat viel op een vrijdag en toen heb ik wel een hoop gekregen. Kaartjes, geld, rode sleehak-schoenen, oorbellen, een nagellak-pakketje, een ketting met een camera eraan, een tegoedbon voor de Intratuin waarbij ik samen met mn broertje en zn vriendin daar iets mag uitzoeken, een grote canvas van vriendlief en mij.. gekregen van vriendlief en van mijn beste vriendin twee(!!) foto albums waarin ze onze vriendschap geplakt en beschreven heeft vanaf 1997 tot aan nu, 2012!! Wauw dat was echt een top cadeau…. Heel onverwacht ook! Het was echt een leuk feestje al probeerde onze buurvrouw wel roet in het eten te gooien door de politie te bellen maar zij vonden dat wij geen overlast veroorzaakten dus we mochten gewoon doorgaan!
Queensday
Normaal gaan we altijd op koninginnenacht uit en zijn we op Queensday te brak om echt iets te vieren. Maar dit jaar hadden we allemaal de avond ervoor een hoop andere dingen waardoor we “optijd” in bed lagen. Dit betekende wel dat we dus op Queensday zelf toch de stad in konden. Ik zag er wel een beetje tegenop want ik hou niet van drukte. Tenminste niet als je niet eens een dansje kunt wagen omdat je dan op iemand anders staat.. Maar goed, we zouden naar een plein gaan waar dat wel zou meevallen. Ik had een panty van de Pieces gekocht met de Nederlandse vlag erop maar deze bleek zo klein dat ik hem niet eens paste. Ook ontdekte ik bij mijn paspoging direct een ladder.. Dus kwaliteit? Ammehoela!!
Deze panty had ik dus eigenlijk ook aangewild!

Dus mn plan du outfit moest veranderend worden en uiteindelijk trok ik een blauwe legging, rood rokje en wit Queen-shirtje aan! Ik lakte mijn nagels oranje, deed mijn rood/wit/blauwe en oranje armbandjes om en zorgde voor een rood/wit/blauwe look op mijn ogen..
Ik was dus READY TO GO!

In de stad ontmoetten we mijn beste vriendin & haar vriend en vonden we een mooi plekje in de zon op het plein! Het was er inderdaad niet druk maar tegen de tijd dat onze andere vrienden kwamen was het dus wel stampvol! Gelukkig kon ik nog steeds een dansje wagen dus dat deed ik regelmatig.. Ik wilde eigenlijk niet veel drinken, evenals mijn vriend maar uiteindelijk hadden we er beiden wel een hoop op. Het ging dan ook best snel aangezien we telkens bekenden tegenkwamen die blikjes bier bij hadden en deze aan ons gaven.. Sweet ha!
Na het optreden van een bekende van ons vonden we het welletjes geweest en togen we weer richting huis.
Kleine impressie nog:
    

Vertrek vriend
Nee ben maar niet bang. Het is niet uit ofzo. Maar ik mag weer even de voetbalvrouw spelen aangezien hij weer voor 2 weken naar het buitenland is voor een toernooi. Dit keer is Oekraine het land to be (jaja daar waar het EK ook is) en heeft hij ook nog eens GEEN wifi in zijn hotel of op het sportpark. Dit betekent heel weinig contact.. Wordt een beetje afzien. Dus plan ik mijn vakantie (want jaaaa ik heb mei vakantie) maar vol met dingen zodat ik hem niet al te veel mis!

9 gedachten over “Update..

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk zo’n cadeau wat je hebt gekregen. Jammer dat het met je panty niet goed is gegaan. Het zag er wel leuk uit.
    Veel succes met de vakantie door te komen zonder je vriendje.

  2. Grappige panty zeg! Niet direct mijn ding maar dat is meer omdat ik helemaal niks met Koninginnedag heb en het dus ook niet vier. Balen joh dat je vriend geen wifi heeft in zijn hotel, op die manier duren 2 weken extra lang, lijkt me zo…

    • Ik heb daar ook niets mee maar de eensgezindheid vind ik top net zoals met ek’s en wk’s.. En elke reden voor een.feestje.is een goede reden hihi!!

Geef een reactie

