And he’s back!

’t Gooi!
Gisteren was de dag dat mijn mannetje weer terug zou komen uit Oekraine. Echter zou hij pas ’s avonds landen dus ik besloot om die dag naar ’t Gooi te gaan om mijn lieve vriendinnetje Jennifer weer eens te zien. Jennifer heb ik leren kennen via weblog.nl toen we daar nog beide een blog hadden. Dit is echter alweer zo’n 7 jaar geleden! En sindsdien zijn we dikke vriendinnen! Alleen woont ze dus niet bepaald om de hoek dus zo vaak zien we elkaar niet.. Gisteren dus gelukkig wel weer en dan is het altijd alsof we elkaar elke dag zien ipv 1x in de zoveel tijd.. Heerlijk zulke vriendschap! We kunnen samen ook altijd zo lekker kletsen, shoppen en we both love to make pictures! De tijd vloog (helaas) voorbij, gelukkig ging ze nog wel met me mee naar Schiphol want vanuit daar kon zij weer verder reizen naar een ander vriendinnetje van haar en daar stond ik uiteraard te wachten op mijn vent!

Welcome back!
Net 5 minuten nadat Jenn haar trein ging halen zag ik opeens iemand lopen in zijn NL outfit. Ik dacht “die ken ik, dat is P.” Dus mijn vent moest daar ook zijn.. Opeens zag ik alle andere teamgenoten ook en ja hoor.. Daar was hij! Mijn vent! Helemaal bruin gekleurd van de zon en een stralende glimlach om zijn mond toen hij me zag… Wat fijn was dat zeg! Nog even een paar teamgenoten van hem begroet + trainer & manager en daarna konden we mooi naar huis. Bang dat ik was voor file kwamen we dus echt niets tegen terwijl het toch echt file-tijd was. Onderweg nog even gegeten en eenmaal thuis kropen we lekker tegen elkaar aan op de bank om een heerlijk lui avondje te houden…

Weekend!
En nu is het dan weekend. We hebben al veel op de planning vandaag, dingen die we moeten regelen. Maar ook leuke dingen hoor. Vanmiddag naar de tattoo shop, daarna kaartjes ophalen & vanavond Maximaal Holland in het Beursgebouw met onze vrienden. Morgen overdag nog niet echt plannen maar ’s avonds nemen we onze ouders mee uit eten in een tapas restaurant te Valkenswaard en zondag is het moederdag.. & gaan we ’s avonds met de vriendjes gezellig eten hier bij ons thuis. Dus leuk leuk leuk… I am happy!

9 gedachten over “And he’s back!

  1. Fijn om je vriend weer terug te hebben!
    En je hebt zo te lezen een druk, maar gezellig weekend voor de boeg. Veel plezier!

  2. Leuk joh dat zo’n weblogvriendschap zo is uitgegroeid tot een echte vriendschap! En ach, ook al moet je er dan even voor reizen, dat heb je er dan ook wel voor over.
    Dus weer helemaal blij nu je vriend weer thuis is? Ik kan me dat goed indenken hoor! Geniet lekker van het weekend!

  3. Wat leuk dat je een vriendin hebt overgehouden aan ’t bloggen! en nog leuker dat je mannetje weer terug is… Geniet van elkaar!

Geef een reactie

