Verliefd, verloofd, ….

Het is inmiddels alweer een aantal dagen geleden dat mijn lieve vriend me ten huwelijk vroeg. Maar nog steeds ben ik er niet aan gewend! Ik bekijk mijn ring zo’n 100x per dag en straal nog steeds van oor tot oor.. Het was zó onverwacht maar ik ben er zo blij mee!! Hij is echt de liefde van mn leven en ondanks dat we pas een jaar verkering hebben (ik ken hem al 4 jaar) weten we al genoeg van elkaar om deze stap te durven nemen.

We willen in 2013 trouwen, hebben al flink gespaard dus dit is ook realiseerbaar! We hebben wel al een budget opgesteld en hebben al gemaild met de locatie. Volgende week dinsdag hebben we een gesprek daar en ik denk dat het hem wel gaat worden…

Maar eerst….

.. gaan we naar Disneyland Parijs! Ik ben er geloof ik al zo’n 17 jaar niet meer geweest dus er zal wel veel veranderd zijn.. Echt super hoe mn ventje dit gepland heeft, al was het best toeval want eigenlijk zouden we pas in oktober ofzo op vakantie gaan maar toen kwamen we dit tegen en aangezien we beide nu 4 dagen vrij zijn… Love it!
We zitten ook in een mooi hotel, net een kasteel.. Zo heet het dan ook “Dream Castle Hotel” en het is 5 minuten van Disney zelf af en 5 minuten van een groot winkelcentrum!

Dat wordt genieten..!! Tot maandag!

12 gedachten over “Verliefd, verloofd, ….

  1. Groot gelijk hoor om steeds even naar je ring te kijken! Nu dus al druk bezig met de voorbereidingen? Een collega van mij trouwt volgende week en als ik hem soms hoor… pfff… wat een hoop geregel!
    Maarre, voor nu heel veel plezier in Parijs!

  2. Nu al bezig met de locatie? Dat is vlot! Maar wel leuk. 🙂
    Geniet van alle voorbereidingen!
    Hoe reageerden jullie ouders trouwens?

  3. Oh wat heerlijk om nu een paar dagen naar Disneyland te gaan, enjoy!
    En heel begrijpelijk dat je een paar keer per dag naar je ring kijkt, ik zou me in jouw geval ook af en toe moeten knijpen;-) Als het zo’n verrassing is dan lijk je op een wolk te zitten hè?
    Veel plezier in Parijs!
    Salutations

  4. Ha, prachtig toch dat je zo blij bent met je verloving en ring! En al druk bezig met de locatie… Wat leuk dat jullie een paar dagen naar Disneyland Parijs zijn geweest. Gaaf en romantisch in zo’n kasteeltje dicht bij het pretpark 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  5. O wat leuk, daar wil ik ook binnenkort naartoe! En geniet van je ring, daar ga je nog vaak foto’s van maken en naar staren hoor 😛 Ik doe het nog steeds en Rick en ik zijn vandaag precies 2 jaar getrouwd en ik draag mijn verlovingsring (wat ook mijn trouwring is overigens) alweer bijna 3 jaar!

Geef een reactie

