Donald Duck en Vriend Konijn

Vandaag ging ik Vriend Konijn weer ophalen bij mijn ouders. Hij heeft het daar fantastisch gehad, continu aandacht van zijn lieve vriendjes Bo & Beer (de honden van mn ouders) en een heel mooi hok met buitenren.. Jippi! Toch was hij blij om me te zien.. Gelukkig maar!

En toen dacht ik toch echt dat ik Donald Duck hoorde! Hoe kon dat nu? Want ik was immers niet meer in Disneyland Parijs. Toch was het een eend.. De honden ontdekten hem/haar ook en vonden het maar al te interessant. Maar wat deden die kleine piepende wezentjes erbij? En waarom zaten ze in de vijver?!

Juist ja, er was blijkbaar een eend in de tuin beland samen met zijn 10 kuikens! En zij vonden het maar al te leuk om de honden te pesten en om in de vijver van mijn ouders rond te zwemmen..
Omdat mn ouders de honden echt niet weken binnen kunnen laten (ze zijn eigenlijk altijd buiten in de tuin aan het ravotten) hebben we de eend + kuikens naar een andere tuin “gejaagd” waar ze lekker hun gang kunnen gaan.. Hopelijk bereiken ze snel een mooie plas waar ze ongestoord kunnen opgegroeien!

8 gedachten over “Donald Duck en Vriend Konijn

  1. Fijn dat je konijn blij was om je weer te zien. Was vandaag de operatie? En wat schattig joh, al die kleine kuikentjes bij je ouders in de vijver. Bijzonder dat ze daar zo in terecht zijn gekomen. Gelukkig kunnen de honden nu weer in de tuin, veel te mooi weer om binnen te zitten 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

Geef een reactie

