Update Bruiloft #1

Inmiddels is het alweer meer dan 2 weken geleden dat mijn vriend mij ten huwelijk vroeg. En ondertussen hebben we al een hoop gesproken en besloten over de bruiloft dus ik dacht dat het wel weer een logje waard was!

* We hebben uiteraard onze dierbaren ingelicht als eerste en het daarna in de wereld gegooid via fb, deze blog en twitter.
* We hebben onze getuigen en de ceremoniemeester gevraagd.
* We hebben een budget opgesteld zodat we het “binnen de beperken” kunnen houden.
* We hebben een datum gekozen, eigenlijk heeft Bart hem bedacht.
* Gisteren hebben we een gesprek gehad op de locatie waar we de ceremonie willen houden en op de locatie waar we het diner en het feest willen houden.
* Vandaag kregen we te horen dat de datum die we in ons hoofd hadden KAN! Dus we hebben een optie op beide locaties.
* Ik heb een plakboek gekocht en tijdschriften en ben nu allerlei foto’s en ideeen aan het verzamelen en de leukste plak ik in dat boek. Een soort inspiratieboek dus.

Sommige van jullie hebben meer info (via de mail) maar ik wil dit nog even geheim houden dus SSSSSSSSST!

Binnenkort wéér een update!

12 gedachten over “Update Bruiloft #1

  1. oeh, je maakt me wel nieuwsgierig met het noemen van de e-mail en meer info! 😉 Ontzettend leuk dat je al zoveel dingen hebt kunnen regelen.
    En een plakboek lijkt me ook leuk om te maken, kun je alles vastleggen etc.

  2. Super joh dat jullie gehoopte datum ook daadwerkelijk mogelijk is! Mijn collegaatje heeft tot 3 keer toe een andere datum moeten prikken omdat hun lokatie dan niet beschikbaar was en die baalde daar flink van…
    Geniet lekker van alle voorpret!

  3. Zo, jullie hebben al een boel dingen geregeld zeg. Fijn dat de locaties nog allebei vrij zijn op ‘jullie’ datum en wat een leuk idee om zo’n inspiratieboek te maken. Veel plezier met de voorpret 😀

    liefs Insoon

Geef een reactie

