Fotolog Disney

Een kleine impressie van Disneyland Paris zoals wij dat beleefd hebben…

10 gedachten over “Fotolog Disney

  1. Zo te zien hebben jullie je er prima vermaakt! Ik ben er zelf nog nooit geweest maar misschien is het gewoon iets wat je eigenlijk een keertje gezien zou moeten hebben…

  2. Ohhh als ik die foto’s zie dan wil ik ook weer;-) Hoe zijn jullie gegaan? Met eigen auto, bus of met de trein? Want dit laatste schijnt erg goed te werken, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
    In zo’n park komt het kind in je naar boven hè? En hoe vond je space mountain?
    De Eiffeltoren was de laatste keer dat we in Parijs waren erg dichtbij ons hotel, dachten we, dus wij te voet ernaar toe..pff ik geloof dat we wel een uur hebben gelopen! Maar het was wel de moeite waard, dat dan weer wel 😀

Geef een reactie

