Save the date filmpje



10 gedachten over “Save the date filmpje

  1. Wat een ontzettend leuk en mooi filmpje. En een originele manier om het zo aan te kondigen.
    De datum staat genoteerd 😉

  2. Hee Nicole

    Gefeliciteerd met jullie verloving! 😀
    Veel plezier met de voorbereidingen. Mooi filmpje hebben jullie gemaakt voor de aankondiging.

    Ik dacht vorige week ineens aan je en dacht ik zal je log eens zoeken. En via de oude kwam ik op deze terecht.

    Groetjes, Renske

  3. Ik weet niet goed waarom maar ik had tranen in m’n ogen na het zien van jullie filmpje! Misschien omdat de liefde ervan af spat of door de mooie muziek of waarschijnlijk een mix van beide 😉 Wat een leuke en originele manier om jullie dag aan te kondigen, super gedaan!

  4. Pingback: Update bruiloft #2 «

Geef een reactie

