Hup Holland Hup!

Ik hou van voetbal. Dat is inmiddels wel bekend denk ik. Ga niet zomaar trouwen in het mooiste stadion van Nederland *wink*. Nee dan ben je wel een fan. Alhoewel ik vind ‘fan’ zo’n stom woord. Ik ben een supporter. In hart en nieren. Van PSV maar ook van Oranje! Zelfs op Aruba hing mijn appartementje vol met Oranje dingen en ging ik na 1 uur slapen mijn bed weer uit (na een feestje) omdat op Aruba de wedstrijd om 7 uur ’s ochtends begon!

Maar gelukkig zijn de tijden hier normaal. Alhoewel ik 18uur ’s avonds ook niet erg prettig vind! Maar goed. De Oranje gekte blijft in mij zitten want ook dit jaar met het EK heb ik mijn huis versierd. Tenminste… ik ben nog bezig. Buiten hangen voor en achter al de Oranje en Rood Wit Blauwe vlaggetjes. De Oranje grote vlag is nog even zoek maar die komt ook nog. De leuningen buiten zijn met Oranje lint bekleed en de ballonnen worden “as we speak” opgeblazen! Het is wel weer een ‘first’. Want nooit eerder heb ik hier een EK of WK meegemaakt en ook nooit eerder woonde ik op dat moment samen. Super leuk dus.

Al denkt vriendlief er misschien anders over… hihi…!

11 gedachten over “Hup Holland Hup!

  1. Jij bent zeker fanatiek met de versiering! Wel leuk hoor.
    Hier geen versiering. Ik hoop dat ik de wedstrijden überhaupt kan zien. Weet niet of ze uitgezonden worden en als ze uitgezonden worden is het op een onmogelijk tijdstip voor mij…

  2. Whahaha die foto van Vriend Konijn tussen alle ballonnen: dat zal ie wel apart hebben gevonden of niet? Hoeveel ballonnen hebben het leven gelaten dankzij zijn nageltjes? 😉
    Ik heb echt 0,0 niks, noppes, nada met voetbal, Hubby net zo, dus wij gaan een paar zware weken tegemoet. Maar voor jullie breekt een leuke tijd aan: geniet ervan!

  3. Hahaha… jij bent al helemaal in oranje-sferen 😉 Zelf zou ik dat niet zo snel doen, maar het heeft wel iets. Als Nederland voor ’t eerst moet voetballen is mijn neefje jarig en hij rekent er al helemaal op dat iedereen in het oranje op zijn feestje komt 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  4. De Ek’s en de WK’s vind ik wel leuk om naar te kijken, het toernooi element vind ik leuk. De vaderlandse competitie hoeft van mij niet, van mijn man gelukkig ook niet. Het huis word de ene keer wel versierd, de andere keer niet. Wij hebben niet zo’n traditie daarmee.

  5. Haha, wat leuk dat je al zo in de stemming bent! Ik ben niet zo’n voetbalfan, maar als ‘onze jongens’ spelen vind ik het altijd toch wel leuk 🙂

  6. Ja, bij EK en WK huis\ tuin versieren. Leuk, leuk. Maar we moeten het nog doen. 🙂
    Die van jou zijn super! Heerlijk helemaal in de juiste sfeer.

    Bedankt voor je woorden.
    Ik heb overigens ook het idee dat ze er nog zijn, maar mis af en toe zijn stem en in mijn hoofd weet ik precies hoe het allemaal gaat 🙂

Geef een reactie

