@ this moment..

Ik heb het idee van dit logje ‘gejat’ van inikkens.

@ this moment..

* Heb ik thuis geen internet meer, behalve op mijn telefoon (bedankt UPC)
* Heb ik een ‘rust-dag’ wat betreft sporten maar wil ik straks toch mijn buikspieroefeningen doen
* Zit ik al een aantal uur op mijn werk zonder de kinderen die ik begeleid
* Besef ik me dat ik ECHT weer naar de kapper moet voor een nieuw kapsel & bijkleuren
* Ben ik wel weer zó eigenwijs dat ik het nog een paar weken probeer uit te stellen
* Heb ik enorm zin in vanavond.. Lekker een avondje thuis met een wijntje, chips (voor AS) en cherrytomaatjes (voor mij)
* Ben ik flink aan het googlen ivm onze huwelijksreis
* Heb ik flinke koorts… ORANJEKOORTS!

10 gedachten over “@ this moment..

  1. Wat balen dat je thuis zonder internet zit. Heb je dit logje op je telefoon gemaakt? Ennuh, zijn de kindjes die je begeleidt inmiddels al bij jou?
    Leuk! Dat je aan ’t kijken bent voor jullie huwelijksreis. Ben benieuwd waar jullie naar toe gaan en volgens mij hebben wel meer mensen last van oranjekoorts 😉 Hopelijk hebben we morgen een mooie avond!

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  2. Leuk logje!
    Balen joh dat je geen internet hebt….pfff…hopelijk gauw weer opgelost!
    Leuk dat je aan het kijken bent voor je huwelijksreis! Welke richting gaan het worden, strand of iets cultureels?
    Fijne avond dan hoor….ik heb er ook zin in, wij gaan kaasfondueën!

    Fijn weekend!

  3. Wat balen zeg, van je Internet. Doet het het inmiddels al weer?
    En hoe was je avondje? Lekker genoten?

    Veel plezier vanavond!

Geef een reactie

