Jurk

Tsjah daar sta je even te kijken hé! Je dacht bij het lezen van de titel waarschijnlijk dat ik het over jurken ging hebben. Nou ik heb het maar over 1 jurk.. En dan wel de jurk van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. Dit duo vind ik werkelijk hilarisch, ik hou van de muziek en ik ben super blij ze te gaan zien op Festival ZAND te Almere!!

10 gedachten over “Jurk

  1. Jurk rules! Ik vind het ook een geweldig duo en wat leuk dat je ze in het echie gaat zien. Van het liedje ‘niemand’ krijg ik nog steeds metershoge kippenvel. Weet je trouwens waar de naam ‘Jurk’ vandaan komt?

    *leest voor uit wikipedia*: De naam Jurk! is tot stand gekomen doordat de grootmoeder van Van Koningsbrugge afasie kreeg, waardoor zij niet meer de juiste woorden kon uitspreken. Eén van de woorden die ze vaak zei in verschillende situaties, was “jurk”.

  2. Ik dacht ook dat het over een andere jurk ging 😉
    Maar die muziek is ook leuk hoor, haha.. en om Jeroen van Koningsbrugge moet ik altijd wel lachen tijdens bijv. “Ik hou van Holland” 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Jaaa dit duo wil ik ook graag een keer live zien, ik vind de muziek erg leuk en ik kan net als jij erg om ze lachen. Have fun!

Geef een reactie

