Afgelopen week

Alweer even geleden dat ik echt iets inhoudelijks vertelde over wat me bezig houd zo dagelijks dus bij deze weer een keer een update.

Over zaterdag- en woensdagavond zal ik maar niet zoveel zeggen, behalve dan dat het ondanks het verlies super gezellig was samen met mijn vrienden. Op zaterdag hadden we allemaal een hapje en drankje bij zodat het avondeten niet overgeslagen zou worden. Dit betekende echter wel flink eten en drinken want we hadden meer dan genoeg! Na het drama nog gespeeld met water (de mannen) en twister gedaan (ik was de opdrachtgever hihi).. Super gezellig dus.

Op zondag zijn we naar mijn ouders geweest in Someren-Heide. Weer erg gezellig zoals altijd, eerst op een terrasje gezeten lekker in het zonnetje en daarna met de honden wezen wandelen.

Afgelopen maandag had ik teamuitje. Had er totaal geen zin in omdat ik me niet echt deel van het team voel maar achteraf was het dus kei leuk! Al leek de ochtend wel meer een studieochtend dan een gezellig uitje…

Gisteravond zijn Bart en ik naar Tilburg gegaan samen met wat vrienden. We gingen gezellig eten bij Sushi Koi. Lekker onbeperkt en echt super goed! Was enorm gezellig ook. Die vrienden (helft is familie van Bart) zien we niet zoveel dus was wel erg leuk om weer een avondje samen te zijn!

En toen was het weekend… Vanavond gaan we bij mijn oom en tante gezellig op bezoek, morgen moet Bart een wedstrijd spelen met het paralympisch team en zondag gaan we naar Guus Meeuwis met de vrienden!! Daar kijk ik al bijna een jaar naar uit… echt top! Nu alleen nog duimen voor droog weer!

7 gedachten over “Afgelopen week

  1. De vooruitzichten voor zondag zijn goed hoor, dus don’t worry. Ik heb dan een familiedag met wandeling, dus ik hoop ook op droog weer! Geniet van je weekend!

Geef een reactie

