Wist u dat..?


* De bloeduitslag van mijn broertje gunstig was? Er is niets op te zien.
* Hij wel nog steeds last heeft van duizeligheid?
* Ik afgelopen weekend heerlijk genoten heb van de zon?
* Ik nu 6 weken vakantie heb?
* Ik dat echt veel te lang vind, vooral nu ik niet weg ga?
* We op dit moment op fotograven-jacht zijn?
* Ik gisteren meer dan 20 km gefietst heb?
* Ons volgend doel 28,5 km is (heen)?
* We de terugweg dan uitstellen tot de volgende dag?
* Dit heel makkelijk kan omdat de bestemming bij mijn ouders is?
* Ik verslaafd ben aan het spel “skyrama”?
* Ik ook verslaafd ben aan “Glee”, “Grey’s Anatomy” en “Criminal Minds”?
* Ik een shop-stop en alcohol-stop heb? (Beide om andere redenen)
* Ik nu ga lunchen?

Fijne week allemaal!

14 gedachten over “Wist u dat..?

  1. Lieve foto van je konijn…
    Fijn dat de bloeduitslag van je broer goed was. Hopelijk is de duizeligheid snel verleden tijd. Goed hoor, dat je aan het fietsen bent en handig dat je dan kunt overnachten bij je ouders 😉 Lekker dat jouw vakantie is begonnen, ga je nog dagje weg?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  2. Fijn om te lezen dat de uitslag goed is, hopelijk voelt je broer zich snel de oude! Enne, 28,5 km heen fietsen en de volgende dag diezelfde afstand weer terug? Pfff… ik moet er eerlijk gezegd niet aandenken hoor…

  3. Die verslaving van Grey’s Anatomy herken ik! Duizeligheid had ik ook last van. Vooral tijdens en na het sporten. Weet niet of je broertje het dan ook heeft, of altijd? De bloedtest liet bij mij ook niets zien, maar het blijkt dat ik te weinig suikers bij me spieren en hersenen krijg. Letten op de voeding heeft bij mij geholpen!

  4. Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk allemaal goed is afgelopen met je broertje. Ik heb van de week nog een keer aan je moeten denken en gedacht hoe het met je broer zou zijn. Ik zou als ik hem was wel willen weten waar dan die duizeligheid vandaan komt, zorg maar dat ie het goed in de gaten houd..
    En lekker sportief bezig hoor, super! 😀
    Geniet van je vakantie, ik zal voor je duimen dat we nog meer van deze zonnige dagen krijgen!
    Liefs

Geef een reactie

