Een andere bruiloft

Zoals ik een tijd terug al meldde ben ik CM van 1 van mijn beste vriendinnen. Voordat mijn hubbie to be me vroeg heb ik me enorm bezig gehouden met haar bruiloft en kon ik ondertussen wegdromen bij mijn idee van een bruiloft. Wist ik veel dat ik in de nabije toekomst ook plannen voor mezelf ging maken, hihi. Echter is dat een tijdje bekoeld geweest. We hadden (er is naast mij nog een CM vanuit de bruidegom) de taak van decoratie toegewezen gekregen en verder hoorden we niet veel vanuit hen dus namen we aan dat we ook niets hoefde te doen.

Totdat ik woensdag een bijna wanhopig berichtje kreeg of we op donderdag aub langs konden komen om dingen te bespreken. Want we hadden veel te weinig afgesproken en er moest nog zoveel besproken en gedaan worden..
U begrijpt het al “wedding-stress”.
Om dat te verlichten zijn we inderdaad langs geweest en hebben we het draaiboek punt voor punt doorbesproken, extra notities erbij. (Wel handig dat ik nu met mijn eigen bruiloft bezig ben want zo kan ik beter helpen) En gingen we weg met een tevreden bruidspaar achter latend!

Ik moet zeggen dat ik enorm blij ben dat we met 2 CM’s zijn want daardoor krijg ik ook meer ademruimte op de dag zelf. Dat vond mijn vriendin ook belangrijk, want ik moest er ook een beetje van kunnen genieten!
Zet mij ook aan het denken over mijn eigen bruiloft en mijn eigen CM….

To be continued!

7 gedachten over “Een andere bruiloft

  1. Inderdaad wel fijn dat er nog een CM is, zodat jullie de taken kunnen verdelen. En gelukkig konden jullie het aanstaande bruidspaar gerust stellen 😉 Succes met de rest van de voorbereidingen en het geregel.

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

  2. Ik heb ooit tijdens m’n studie voor een of ander project een draaiboek voor een bruiloft in elkaar moeten zetten. Toen was het vooral heel erg leuk om te doen en ook vrijblijvend natuurlijk maar zoiets in het echt regelen, kan natuurlijk ook een hoop stress geven…

Geef een reactie

