Van de drup in de regen

“Hee daar klopt iets niet”, zult u denken. En u heeft gelijk. Normaal gesproken. Maar dit keer klopt het toch echt. Want ik bedoel het niet spreekwoordelijk maar letterlijk!

Ik heb namelijk vakantie. Om eerlijk te zijn ben ik gewoon werkeloos. Zo simpel als dat. Maar dat klinkt zo naar dus noem ik het vakantie. Tsjah, de basisscholen hebben ook vakantie en dat is waar ik normaal werk.
Goed, to the point. Het weer zat begin vorige week eigenlijk best mee. En afgelopen weekend ook. Maar deze week… *zucht*. Ik word gewoon moedeloos en chagrijnig van alle druppels die vallen en die ze voorspellen. Bij het weekoverzicht staat er vrijwel bij elke dag 90% kans op regen en dan niet eens een beetje..

Ik ben gewoon niet gemaakt voor dit weer. Ik ben normaal gesproken best een positief persoon maar regen kan er echt voor zorgen dat ik in een dip raak. Een regendip… Een regendrupdip.
Hopelijk kom ik er snel uit want mijn lontje is enorm kort!

Zielige ‘hubbie to be’…

8 gedachten over “Van de drup in de regen

  1. Je bent niet de enige die er last van heeft. Als ik mijn FB open zie ik alleen maar updates voorbij komen van mensen die balen van het weer. Ik heb ook liever zon, maar laat mijn humeur niet verpesten door minder zonnig weer. Binnen zijn er ook zoveel leuke dingen om te doen 🙂

  2. Ja heel vervelend dat weer. Ik mag niet klagen, heb net 12 dagen super mooi weer in Italië gehad en daarna nog een lekker weekje thuis. Vind ’t erg sneu voor de vakantiegangers die in NL blijven…. 😦

  3. Moet eerlijk zeggen dat het ik het weer nog best vind meevallen. Hier schijnt nu het zonnetje… maar over het algemeen is het ’n beetje een kwakkel zomer (en voorseizoen), helaas 😦
    Ga je nog leuke dingen doen/dagjes weg om naar uit te kijken?

    liefs Insoon

    • Nou hier was het gisteren alleen maar regen regen regen regen! En dat zal vast niet enige oorzaak zijn geweest van mn bui maar had er ff de P in!
      Heb helaas niets om naar uit te kijken qua dagjes weg of leuke dingen doen…
      Alleen Bart zn verjaardag zaterdag maar kijk ik niet echt naar uit omdat het zoveel gedoe en geregel is.. Maar tijdens het feest zelf zal het wel leuk zijn 😉

  4. Ik heb normaal niet zo’n moeite met het weer, maar natuurlijk heb ik veel liever zon dan regen. Je hebt het alleen toch niet in de hand. Maar volgende week hoop ik heeel hard op mooi, of in ieder geval droog weer.

  5. Regen is nie tof nie! Tis een waardeloze zomer de afgelopen weken/dagen. Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen, volgens mij zijn de voorspellingen voor volgende week beter!

Geef een reactie

