Zonder haar, toch 30 jaar!

De afgelopen dagen ben ik niet veel online geweest. Dit kwam doordat ik het super druk had in verband met het feestje wat ik organiseerde voor mijn hubbie to be!
Hij werd namelijk gisteren, 15-07-2012, maar liefst 30 zomers jong! En ja, dat was uiteraard een bijzonder feestje waard.

Het feestje vierden we op zaterdag omdat dit een fijnere dag is dan een zondag en we vierden het niet bij ons thuis. Nee, we vierden het bij mijn schoonouders. Dit had verschillende redenen. 1. We hadden vrienden uitgenodigd die in een rolstoel zitten en die kunnen niet bij ons de trap op 2. We hadden vrienden uitgenodigd die allergisch zijn voor Vriend Konijn dus die kunnen nooit bij ons langs komen 3.  Ons huis is te klein voor alle mensen die we wilden uitnodigen.

Op zaterdagochtend ging ik al bepakt en bezakt naar de schoonouders toe. Alle drank stond er gelukkig al maar toch ging ik erheen met zo’n 4 tassen volgeladen nog. Wat een gedoe allemaal. Dat is wel het nadeel van een feestje ergens anders vieren..
Mijn hubbie to be moest een wedstrijd spelen met het CP-team dus dat kwam allemaal goed uit. Samen met mn schoonouders en schoonzusje zijn we werkelijk de hele dag bezig geweest om alles zo goed en mooi mogelijk te versieren en in te richten.
Het resultaat mocht er wezen!

Heb hubbie to be opgehaald thuis en rond 5 uur waren we bij de schoonouders, eerst gegeten en daarna mocht hij al zijn cadeaus van ons uitpakken. Van mij had hij 30 cadeaus gekregen, 1 voor elk jaar dat hij jong is 😉
Aangezien hij enorm gek op cadeaus is was dit wel een succes, hij glunderde de hele tijd! Gelukkig vond hij het ook allemaal erg leuk, mooi en lekker. Vooral het boekje met 101 redenen waarom ik met je wil trouwen (zelfgemaakt) en het hoofdcadeau “luchtballonvaart”. Van zijn ouders kreeg hij een digitale camcorder en van zijn zusje mooie kleding.

Rond 8 uur kwamen de eerste gasten al en de laatste gasten gingen rond half 3 ’s nachts weg. Het was echt een super gezellig feestje. We hebben flink gedanst, er zijn veel foto’s gemaakt, er is gefilmd en we hebben ook nog eventjes een klein momentje genomen voor 2 vriendinnetjes van ons, want die zijn op dezelfde dag jarig! Als thema hadden we overigens “hollywood – glitter & glamour” en dat kon je ook wel zien aan de sjieke, bling bling kleding en aankleding!
Al met al was het enorm geslaagd!

(Ben alleen wel blij dat het voorbij is, want ben echt lang bezig geweest met het organiseren & de cadeaus.. nu kan ik me volledig richten op de bruiloft van R&T! (en een klein beetje op die van mij))

10 gedachten over “Zonder haar, toch 30 jaar!

  1. Nog gefeliciteerd metje vriend! Je hebt hem echt flink in het zonnetje gezet joh! Ziet er leuk uit, ik heb je idee niet meer opgevolgd want ik had gewoonweg geen tijd voor 40 kadootjes, maar het idee sprak me wel erg aan, dus wie weet met 50 en dan wat eerder beginnen!

  2. Ik had graag een uitnodiging gehad hoor, wat een gezellig feestje! Dat is wel het voordeel van Brabanders hè, wij weten hoe we een feestje moeten bouwen 😉
    En wat een leuk idee joh, 101 reden waarom ik met je wil trouwen. Hij is goed verwend en dat mag ook met zo’n speciale leeftijd.

  3. Natuurlijk veel te laat, maar niet minder oprecht: nog van harte proficiat! En vooral die laatste foto van een echte feestmuts (ik gok dat juf Nicole hem gemaakt heeft? ;-)) doet het em! Haha

Geef een reactie

