Wat de afgelopen dagen..

…allemaal voor leuks heeft opgeleverd:

* aardbeitjes; op beschuit, in een bakje, door de salade.. overal!
* zes dolle honden; in de bossen, in modderplassen, in de tuin!
* zwembadje!!
* vriend konijn die plots weer op ’t dakterras durft!
* heldere blauwe hemel
* spontaan BBQ-en met broertjelief
* watermeloen, 0,0% biertje & een goed boek!
* vriend konijn die uitgeput naast vrouwtje op de bank komt liggen (wel zo fijn, hubbie to be is paar dagen op trainingskamp, heb ik toch nog iemand om te knuffelen!)
* luie honden/luie mensen
* fietstochtjes van Eindhoven naar Someren-Heide, 33.68km
* fietstochtjes in Eindhoven, 13km
* en zo is er vast veel wat ik vergeten ben 😉

PS. Ik ben al een paar dagen aan het proberen om er ook fotootjes bij toe te voegen maar het lukt maar niet! Help, wat nu?

9 gedachten over “Wat de afgelopen dagen..

  1. Klinkt erg goed allemaal! Volgens mij zijn er meer problemen in bloggerland, want jij kan geen foto’s plaatsen en bij mijn weblog hoor ik weer verhalen dat mensen niet kunnen reageren :-(. Ik kan je helaas niet met de foto’s helpen: hopelijk weet iemand anders raad!

  2. Heb al even geen puf/zin om te bloggen door het mooie weer dus ik heb geen idee of ik foto’s kan uploaden. Zit je misschien over je limiet? Heb je al meerdere formaten geprobeerd?
    Wat een leuk lijstje trouwens en hoe leuk dat konijn bij je komt liggen op het dakterras;-) nog even en hij wil ook aardbeien 😉

    • Vriend konijn wil mn aardbeitjes wel.. Hihi en krijgt er soms ook 1 (of 2).. Heb al vanalles geprobeerd qua foto’s en heb pas 10% gebruikt dus daar ligt het ook niet aan. Vreemd hé!!

  3. Het ziet eruit als een heerlijk lijstje! 🙂 ps. Misschien ben je over je foto limiet gegaan?? .. Anders moet je ze even op een foto site uploaden en dan de link gebruiken op je blog. Als die het dan nog niet doet dan ligt het niet aan je limiet! 🙂 succes! 🙂 xoxo

Geef een reactie

