Brazil!

Acht personen.
4 liter Sangria.
Heul veul vlees.
Caipirinha’s.
Zonnetje.
Gezelligheid.

Dat zijn de ingredienten voor een gezellig avondje uit eten bij de Braziliaan Comigo in Nuenen! Al een maand lang keek ik ernaar uit. Niet alleen omdat het echt ongelofelijk lekker eten is, ook niet omdat het concept van Comigo aan tafel met spiesen vlees erg leuk is, maar vooral omdat ik samen met mn ouders, schoonouders, mijn  lief en broertje + vriendin een avondje samen had.

Er is veel gelachen, veel gekletst, er zijn anekdotes verteld, mensen voor de gek gehouden (die aanwezig waren, wees maar gerust) en uiteraard lekker gegeten. Het was dan ook de bedoeling dat ik terug zou rijden, maar de Sangria smaakte zo lekker en de caipirinha ook, dat we de auto hebben laten staan en de volgende dag pas hebben opgehaald.
Waarom? Gewoon, omdat het kan!

4 gedachten over “Brazil!

  1. Heerlijk genieten dus! Lang geleden dat ik Sangria heb gehad trouwens, ben er ooit flink beroerd van geweest maar dat lag meer aan de hoeveelheid in combinatie met andere drankjes…

Geef een reactie

