Update bruiloft #2

Na 3 maanden verloofd te zijn mag er wel weer een update komen vond ik zo!
Zoals jullie hebben kunnen zien in ons save the date filmpje trouwen wij op 24 mei 2013 in het Philips Stadion! Op deze plek hebben mijn hubbie to be en ik elkaar leren kennen zo’n 5 jaar geleden. Een oud klasgenootje van mij (en goede vriend van hem) stelde ons aan elkaar voor.

En nu gaan we er trouwen! Heel erg gaaf. Het is ook echt een ludieke locatie ondanks dat we niet de enige zijn die er trouwen, er zijn er maar een paar die ook werkelijk het feest daar geven. (En ivm de voetbalcompetitie en de Guus Meeuwis concerten kun je er eigenlijk maar heel sporadisch trouwen!)

Naast dat we dus nu de locaties (het veld van PSV en eetcafé De Verlenging in het stadion) hebben vastgelegd, ook bij de gemeente, hebben we nog meer geregeld:

* De fotograaf en videograaf zijn geregeld. Onze fotograaf wordt Jeroen Rebergen! Hij zal ook filmen maar naast hem hebben we ook de beste vriendin van mn schoonmoeder gevraagd om alles vast te leggen.
* We hebben al een deel van de bedankjes. We kwamen ze tegen op internet en werden spontaan verliefd haha. Ook waren ze nu in de aanbieding dus ook wel handig. We hebben ook andere bedankjes maar die kregen we gratis dus die doen we er ook nog bij.
* Onze bruidsreportage zou alleen in het stadion plaatsvinden maar we zijn vandaag op zoek gegaan en hebben nog een extra mooie locatie gevonden waar we ook foto’s willen schieten.
* We hebben drie bruidsmeisjes, de nichtjes van hubbie to be. Ze zijn volgend jaar 7, 9 en 13 en razend enthousiast erover!
* Ik heb al wat ideetjes voor het kapsel, mijn schoonzusje gaat mijn kapster en visagiste worden.
* Op 20 oktober heb ik mijn 1e afspraak bij een bruidszaak om de zoektocht naar DE jurk te starten!
* Daarvoor gaan we nog naar de Love & Marriage beurs in Utrecht

Nog genoeg op de planning dus, binnen redelijk korte tijd hopen we ook een besluit te hebben genomen over de DJ/bandje en hopen we dat we wat beter weten wat voor een kaart we willen zodat we daarnaar kunnen gaan zoeken!

Nog 9 maanden, 1 week en 3 dagen.. *wink*

13 gedachten over “Update bruiloft #2

  1. Zo leuk dat jullie in het psv stadion trouwen! Zo te lezen loopt het lekker met de voorbereidingen dus dat gaat helemaal goedkomen.
    Geniet van de voorpret, ook al duurt het nog 9 maanden, 1 week en 3 dagen 😉

  2. Wat een mooie plek om daar te kunnen trouwen. Gaan jullie ook op de middenstip trouwen of ergens anders in het gebouw. Veel succes met zoeken naar de jurk van je dromen.

  3. Nou je voorbereidingen gaan goed! Ik heb ook ff een kijkje genomen op de site van jullie fotograaf… ziet er goed uit! Gaat helemaal goed komen! Vind ’t wel een aparte combi.. fotograferen én filmen, want soms wil je van een moment beide lijkte me.
    Succes met alle voorbereidingen en .. natuurlijk veel plezier!!

    • Dat vroeg ik hem ook maar hij zet vaak de camera op een standaard en de foto’s maakt hij dan ook.. De foto’s zijn het belangrijkste! Weet niet of hij zn nieuwe site gelanceerd heeft maar ik vond zn oude in ieder geval nog niet top maar heb een hele reportage gezien van 600 foto’s en dat was precies wat we willen!!

  4. Leuk he al die voorbereidingen! Jullie zijn trouwens wel op tijd met de bedankjes haha, maar ik ben wel benieuwd. Goed idee trouwens om naar de bruidsbeurs te gaan: ik heb daar heel veel leuks gezien en ook veel ideetjes opgedaan. En lekker zwijmelen bij alle jurken in de bruidsmodeshows uiteraard! Wie weet zie je daar al heel mooie jurken voorbij komen. Heel veel plezier meis!

  5. Echt zo super leuk zeg! Heerlijk al het regelen. Hoewel ik blij ben dat onze dag er bijna is… en niets meer geregeld hoeft te worden…

  6. Leuk joh dat jullie in het PSV-stadion gaan trouwen! Ik wist niet eens dat zoiets kon maar uniek is het zeker! Vooral omdat het voor jullie natuurlijk een extra betekenis heeft!

Geef een reactie

