Aftellen..

Ik tel af:

* Nog 3 nachtjes tot de bruiloft van Rianne & Tommie!
* Nog 4 nachtjes voordat ik naar Londen ga voor de Paralympics!
* Nog 13 nachtjes en dan kunnen hubbie to be en ik eindelijk weer saampjes slapen
* Nog 18 nachtjes en dan mogen we onze nieuwe bank ophalen
* Nog 25 nachtjes en dan gaan we naar de Love & Marriage Beurs in Utrecht!
* Nog1 maand tot de bruiloft van Stephan & Marieke (teamgenootje van vriendlief)
* Nog 1 maand en 4 nachtjes tot mijn schoonmoeder jarig is en we uit eten gaan!
* Nog 1 maand en 22 nachtjes totdat ik eindelijk jurken ga passen!

De komende tijd dus genoeg om af te tellen en om naar uit te kijken!
Waar tel jij voor af?

11 gedachten over “Aftellen..

  1. Kijk dat zijn een hoop leuke dingen!!
    Ik tel af naar:
    -hopelijk goed bericht n.a.v. mijn sollicitatie
    -Marco Borsato Fanclubdag
    -Musical Wicked
    -Visite van mijn ouders en broer voor mijn verjaardag
    -Vakantie Bali

    🙂

  2. Wat een leuke dingen allemaal om voor af te tellen! Gaaf dat je naar Londen gaat voor de paralympics en dan vriendlief weer ziet en de bruiloft van je vriendin komt ook steeds dichterbij… Ik ben aan \’t aftellen voor:

    – verhuizing met m\’n werk
    – personeelsuitje
    – weekendje Texel
    – keukenhof

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Wow! Jij hebt een hoop leuke dingen op de planning waar je naar uit kan kijken. Je krijgt het nog druk met aftellen!

    Waar ik naar aftel? Ff denken hoor. Ik denk naar de dagen dat Hubby en ik even samen ergens naartoe kunnen om vakantie te vieren (al weten we nog niet wanneer dat zal zijn). Of de dag wanneer onze housewarmingparty zal zijn (weten we ook nog niet), of de dag wanneer de 2e trapleuning eindelijk geleverd wordt (en ook dát weten we niet wanneer dat is haha!)

  4. Dat is een heel lijstje om nog af te strepen, ben benieuwd naar hoe Londen is/was?
    Ik zit nog volop in de vakantiestand, dus daar geniet ik eerst nog van voor ik verder ga kijken;-)

  5. Wat leuk allemaal!!! Dus jij zit nu in Londen??? Gaaf hoor!
    Ik tel af omdat ik snak naar wat rust…helaas heb ik dat niet zelf in de hand, maar de zorg om mijn schoonouders vreet enorm veel energie!
    Meid, geniet van alles!

Geef een reactie

