Bezig bijtje

Even een vluggertje tussendoor. Ik ben maandagavond terug gekomen uit Engeland waar ik uiteraard was ivm de Paralympische Spelen. Daarna zijn we 2 volle dagen bezig geweest met ons huis ombouwen en veilig maken voor Vriend Konijn. Op donderdag en vrijdag heb ik gewerkt en hebben we even een rustig avondje gehad en een avond vol visite….

En nu is het dan zaterdag, de dag waarop ik met hoofdpijn uit bed stapte dus daar ging mn dag vol nieuwe blogjes schrijven en andere bloggers bezoeken.

Jullie zullen dus nog even wat langer op een “echt” blogje van mij moeten wachten en ook alvast mijn excuses dat ik nog steeds niet bij iedereen ben langs geweest! Maak ik goed!

5 gedachten over “Bezig bijtje

  1. Vervelend joh om met hoofdpijn wakker te worden! Hopelijk is het in de loop van vandaag weggetrokken! Hoe is het je vriend trouwens vergaan op de OS? ik vond dat er maar weinig aandacht aan werd besteed, heb af en toe wat gezien op de Duitse tv…

Geef een reactie

