De zoektocht naar De Band..

Schat, deze Band wordt veel genoemd en positief! Misschien dat we die eens moeten gaan bekijken.

Moppie, ik heb ze gemaild en ze zijn eigenlijk iets te duur.

Maar ik wil ze! Kunnen we niet ergens wat vanaf snoepen?

(Gesprek met vader:
Oh dus de schoenen enzo krijg ik ook van jullie? Mooi, dan kan het gebudgetteerde bedrag daarvoor ook naar De Band.)

Schatje? Op zich kunnen we De Band nu wel betalen? Gaan we 30 september kijken?

(Na ze op youtube opgezocht te hebben:)
Help! Ik wil De Band!!
Ik ook!!

Ooooooh we zijn 2e optie, er is al een bruidspaar voor ons op die datum..

Lieverd, we moeten toch echt op zoek naar een 2e of 3e band voor als De Band niet doorgaat.

Wat grappig! De Tweede Band speelt op de bruiloft van S. en daar gaan wij heen. Mooie toevalligheid!

En zo kan ik nog uren door blijven schrijven.

Want we hebben toch maar besloten om voor een band te gaan in plaats van een DJ en hebben daardoor wel even moeten hocus pocussen. Want het geld wat we apart hadden gezet voor een DJ is dus bij lange na niet het budget wat je nodig hebt voor een band!

Maar het is ons gelukt.. Nu maar hopen dat De Tweede Band enorm in de smaak valt zodat het niet meer uitmaakt of we nu wel of niet De Band kunnen krijgen…

7 gedachten over “De zoektocht naar De Band..

Geef een reactie

