De Paralympische Spelen

De eerste van september was het zover. De Paralympische Spelen begonnen nu écht voor het team van mijn hubbie to be. Maar ook voor mij. Om half 7 ’s ochtends ging mijn wekker al wat betekende dat ik 3.5 uur geslapen had (zie Ceremoniemeester). Mijn broertje was degene die me naar het vliegveld bracht, wat erg prettig was want ook al woon ik niet ver er van af is het toch een rompsloop om met de bus te gaan. Ik was vroeg op het vliegveld, vooral omdat ik al online ingecheckt had maar de tijd vloog om. Voor ik het wist was het tijd om te boarden en voor ik het wist landden we al op Londen Stansted! Alles ging snel, het uitstappen, door de douane heen en toen… Stond er niemand!

Een kennis van mijn schoonmoeder zou me ophalen, maar was uiteindelijk een half uur te laat. Dus moest ik wachten, iets waar ik echt een hekel aan heb haha!

Uiteindelijk was de kennis er en pakten we de trein, stapten we over en zo kwamen we op Stratford aan. Het station waar de ingang van het Olympisch Park zich bevond. Na een half uur gelopen te hebben, gescand te zijn door het leger en de schoonouders te hebben gezocht zaten we dan eindelijk in het voetbalstadion. Twintig minuten nadat de wedstrijd al was begonnen. “Oei!” hoor ik u al denken?! Maar ik vond het geen ramp, nu niet. Waarom niet? Omdat hubbie to be niet opgesteld stond, hij zat op de bank.

Uiteindelijk ben ik 9 dagen in Londen geweest waarbij ik hubbie to be 5x na de wedstrijd heb mogen zien voor een half uurtje tot drie kwartier. Waarbij hubbie to be zelf maar 15 minuten heeft mogen spelen, waarbij ik Cambridge heb ontdekt samen met mn broertje die voor 2 dagen over kwam, waarbij ik verschillende pubs van binnen heb gezien, scones heb gegeten, de Primark leeg heb gekocht, een paar uur Londen heb bewandeld en waarbij ik aan het einde enorm blij was dat hubbie to be voorlopig geen voetbal meer heeft!

De reden dat hubbie to be op de bank zat? Ongegrond en belachelijk. De manier waarop hij dit te horen kreeg? Nog erger! Maar goed, dat ligt achter ons. Het Olympisch Park en de Paralympics zelf waren wel ENORM indrukwekkend en ik ben blij dat we dit hebben mogen meemaken…

5 gedachten over “De Paralympische Spelen

Geef een reactie

